|PChome Online 個人新聞台" /> |PChome Online 個人新聞台"> 小白仔~~"黃晃次"~~@>|PChome Online 個人新聞台
24h購物| | PChome| 登入
2003-10-11 12:09:01| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小白仔~~"黃晃次"~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10_10_03 晴晴地陰陰地

今日…唔知點解好開心~~哈哈…可能係因為….多左”次次”掛~~哈哈~~好開心呀…佢好得意呀!!

唉!!擒日諗住可以一點前訓….仲特登留言俾大師兄…”我訓啦”…之後兩點度….亞泰又打黎,話想同我傾計…唔該下次早d啦….妖~~但我今次真係好憫…唔知點解…某程度上……可能……我覺得佢對我……好似…唉….令我有點不安的…唔知….唔知…forget it~~


唔!!今朝….終於都可以同fiola一齊返學啦…好耐都無試過lu~~一來自己懶,二來..除左今日…都無一堂係一齊上…哈哈~~今日DS係亞beam教…超開心,所以一定唔可以遲到!!…準時830返到~~yeah~~亞beam始終似返d教書啦…berine條低能柚...諗起佢就…..

之後又係pp堂,但circular唔知開咩會,遲左成個鐘先上堂…點完名,聽佢講過兩句~~哈哈~~訓覺時間又到!!勁呀!!可以一訓就訓到lunch~~~又開飯啦(今日食粥粥~~)因為訓到胃氣漲曬~~好飽!!好漲!!

食完就同cancer去左旺角雀仔街同花墟行街街,影左好多相~~仲有帶左”次次”返屋企~~佢好得意呀!!大師兄話佢似河童呀@.@~~亞齊又話佢似奇異果@>@~~邊似喎~~佢咁得意~~但我覺得佢有小小似”魚蛋”>.<~~~

之後諗住睇完玩具(因為我想買MARVIN,但竟然closed)去教協買野…但原來cancer唔記得左約左人四點@.@~~之後得返我一個去…但都行左好耐呀…差d唔記得,仲要去poly羅玩具tim~~好在五點剛剛好到步~~嗚~~嗚~~伯伯個頭斜曬,隻腳仲散埋…鴨鴨d眼又倒埋…唉d button 就脫曬色,又勁dirty~~心痛死…但已經唔想再對住啦…. 好快好快咁整埋…唉…走呀!!

好累呀~~返到屋企又聽到媽媽同二哥嘈架~~好煩呀~~日日都係咁…朝朝都係咁…煩唔煩….厭唔厭呀~~煩死人啦!!好想搬呀~~

1:54(11_10_03)下雨中~~聽日本來有工返呀~~但無黑皮鞋><~~無左!!

台長: 傻兔
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文