24h購物| | PChome| 登入
2003-12-02 20:25:00| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日記重生天~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

01_12_03 晴

後補日記>>>好煩……………….(思索poem中….stupid guy!!)

今日好乖~~~八點半起左身>>>啦啦聲開電腦睇我個日記…=_=’’又話一號重開既…..講大話~~~開唔到開唔到開唔到呀>.<~~之後好失望咁返學~~~~約左亞tim一齊tutorial~~~當然係無啦~~~因為要執返openday d 屍骸~~~哈哈~~亞tim放水叫我唔好入虎穴~~~~一定一定啦~~~去左canteen食早餐~~~超低!!~~~15蚊飽到食唔曬(都可以維持兩個鐘)~~~食完剛剛好!!!煇煇(我記得啦~~~火字邊)佢地已經執好lu~~~yoyo!!難得momo有返學~~~打機打機打機>>>打到連飯都無食~~~

@.@點九家啦???~~~~跑上photo房=_=’’又話有人上堂既>>講大話!!!但無人上堂仲好~~~~我可以影相啦~~~~今次做左80蚊度姐~~~低過上次兩倍>>>希望上黎既效果掂啦~~~~之後…做過咩….唔記得啦……

擒晚打邊爐…咁今晚食過咩呢??? 唔記得唔記得唔記得…..

同返她她講左兩句icq…雖然我無再嬲佢…但….

poem poem poem poem poem poem poem poem poem poem poem poem poem poem坐左三個鐘….一句都出唔到@.@好辛苦呀….


我既終於重生啦~~~~但…無咩特別….俾起以前仲難用咁……但唯一方便既…係我知道有幾多留言….同堆知道…. 有幾多睇過邊一日日記时~~~~>.<~~可惜我錯手del左08_11_03魚魚grad個日日記呀>.<~~~嘩!!!

############################### post多次~~sorry呀

08_11_03 陰

後補日記>>>>懶>>>攰

朝早起身>>>影相<<<<慣性會遲到一個字=_=’’但估唔到….今次我係第一個到….左等右等….等完靜靜…再等AIRY佢地@.@….已經好肚餓啦….今日夾份送左札花俾魚魚呀~~~都ok既>>>除左百合…其他都無咩興趣….要我揀花!!!死梗!!
亞靜今日一見到我….話我又瘦左好多….我知呀….瘦左成半年啦….一瘦就肥唔返…我都無計呀…..

但今日落雨雨呀~~~濕笠笠>@<~~唔鐘意….周圍咁影相…羅住隻熊仔周圍咁影~~~佢好得意呀~~靜靜送俾魚魚呀~~~哈哈~~我攬到好似我既咁呀..隻熊熊由白色>>黃黃地=_=’’….嘩~~~影到成點幾先食我既第一餐….仲要等位等野食….等到兩點幾呀>>>胃痛…..係餐廳見返頭先幫我地影相既男仔(佢係無”禁”到button呀=_=’’)….哈哈~~~佢話下次再幫我地影喎….無機會喇~~~~我唔係大學生黎呀…更加唔係city既學生…..食完野(魚魚請>>>出年個個都畢業~~哈哈~~飽死佢!!)…..再影過>>無咩落下lu~~可以影下出面d景…>>唉…影左陣又落過=_=’’…見到亞…..咩呀(唔記得個名啦….信義同學仔)….原本諗住落深水埗呀…但太晏又落雨…又俾18放飛機….唉>>>之後自己一個行又一城….GDO轉左間新野~~~都好靚呀~~~同LOG ON d野差不多~~~係LOG ON有香水promote呀~~第一次覺得Calvin Klein香水咁香~~~香!!…

之後返屋企lu~~~因為條褲都好濕笠笠喇>>>食飯>>訓覺>>起身>>render>>等電話>>>傾左兩分鐘>>>又等又render…..>>>>四點半訓覺…..

台長: 傻兔
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文