24h購物| | PChome| 登入
2003-12-01 20:38:39| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

難為了我的姐姐~~~對不起!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26_11_03 晴

昨晚因為寫日記…寫到兩點….雖然很頭痛….但….真的……不高興….根本…我已進入失眠狀態…..思前想後…..很痛很痛!!!....我一直都覺得我身邊每個....都是我的好朋友...沒想過...這樣不幸的事情…會發生在我身上…..問心我不想再提起這件傷心的事……因為我知道….被嬲者辛苦……嬲人者更辛苦…但…..一切非在我們控制之內…..

我知道今次真的….難為了我的家姐CAT3…. 對不起…對不起…我知道你的苦心…但每個人都有他/她的底線….每個人都有他/她的解決問題的方式….我希望你明白我的感受…..我說過….若我…不重視這段友情…我根本無必要嬲怒她…. 我不重視這段友情…我根本無必要介意她的所作所為…..


家姐>>>>今日我唔同你食飯…係有我既原因…..問心…我一向都喜歡順其自然…過份刻意…只會令我反感…..所以你今日買俾我既朱古力同佢送俾我既野...我無食到....亦無帶返屋企.....我覺得呢一刻大家都需要時間去冷靜/過渡.....認清大家究竟係泛泛之交,普遍朋友還是好朋友!!!.....再者….如果…我同你講我唔嬲/立即可以做返好朋友既話…....根本….就一定係呃緊你...呃緊自己...

而且我覺得朋友係要互相信任同尊重....只要你係相信我地仲係朋友....就一定會係.....
不過...我今日真係驚....我會忍唔住....對佢用d差既態度....所以...今日先見唔想見佢>>>唔想同你一齊食飯....對唔住呀...我知..我知難為左妳......但我始終覺得而家唔接觸會比較好d.....
始終....朋友係要互相愛護...而唔係互相傷害....互相痛罵更加無意思……
而且final year啦...我真係想開開心心咁過.....我都唔想因為d咩問題...而影響到我地既感情..........

上星期五唱K…我都唔希望會係最後一次…而且….我講過會背熟(戒男)d歌詞...再合唱...唱俾佢聽的....咁...就用呢段時間....讓大家冷卻下~~~~我深信..我地係朋友...一定會有機會的....
對唔住....家姐…難為了你…..



其實今日…都真係好唔開心….630叫完momo起身…但之後又失眠…攬住部電話…不知不覺又訓著….起身915…..超頭痛….唔想返..但答應左亞tim一齊影相….但約左momo已經遲到….一路同佢傾電話(第一次)…一路搭車..行返學….但原來我可以趕得切俾野佢呀~~~早知唔好掛住講亞bu…問下佢係邊先啦~~~

….影相>>>又有其他班上緊堂…無得影相(下午先可以影=_=’’)….之後同tim&大蚊一齊去canteen食早餐…好耐都無試過啦….食完…上返108打pingpong波~~~哈哈~~~今日玩法勁變態…罷柸水係中間…打入一方勝~~~輸左要飲一柸水!!!我同althea一組…mandy同tim一組….初初唔計分2:1呀…之後開始罰先勁輸….1:3…我同althea一人飲左三大柸水呀~~好飽好漲呀~~但好好笑好好玩!!!之後都無食過野喇~~~…哈哈~~~同fiola打”超音鼠”呀~~勁笑勁大叫呀~~叫到聲都沙曬~~ckit同大眼話我地好似坐緊過山車咁呀>#<~~~咩呀~~~好驚麻…(但無奈…無論我地得幾到大聲叫得幾慘….坐係隔離既cancer….都係好似死左咁zzzzzzzzzzzz訓…點可能呀…我地都警告亞程要帶earphone先可以坐我地隔離….但>>>cancer=豬@(00)@...)

點九死上去>>>搵edmond>>唔得閒>>>又無黑色膠板>>>又無得影>>>要下星期三先影得….shit!!...死死氣地上英文堂…悶爆>>下堂present poem死得!!...之後去返photo房幫佢地清理現場!!!五點返108…見到兩份野係枱面(我以為係patpat既….但佢望住我….)…哦~~我明喇…下意識罷埋一邊….電話即響>>無聽到….之後同mandy,tim,regin去左新城市mcdonald….傾計>>>六點半disney>>mandy買左buzz….嘩~~~唔得呀~~~我都要買本書(1000chairsssss)氹下自己先得啦~~~~~返到屋企….她的message…家姐的message…得喇……我已經無咩心機做野….而家連日記都無mood寫…..

台長: 傻兔
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文