24h購物| | PChome| 登入
2003-12-01 20:36:46| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

失去了....我的朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25_11_03 晴~~死左呀~~~我個日記…一號先重開>>>各位!!!等下啦

今日又係係張床度勁look勁look….十一點先起身…sketch兩張有粗THIN線呀!!~~約左Fiola 一齊返學~~正正!!哈哈~~~當然我又遲到啦>>>>但點都唔夠個客遲=_=’’又話兩點…四點都未黎…(仲係東tunnel~~~唔係呀fa)…present完上次個ppt…又黎每人一分鐘present sketch…今次個個都係得個一兩張~~~所以我有兩張都~~哈哈~~~算係咁啦~~~安全過關!!

但真係好無聊….comment>>>加粗THIN線喎~~好comment!!

今日補祝joanna生日(佢終於同左白臉仔一齊啦~~yeahyeah!!)~~一齊食蛋糕,切禮物~~之後同家姐cat3打機(因為我要等philip還返本書俾佢)…六點半仲未黎(火炭火車站)…但係等既時候……….知道…….

一件事…….(我原本都唔想再提…我講左我唔希望有下次….)
###################################################################3

…..你而家算點呀….

….你而家係咪真係覺得好開心好好玩呀…星期日事我講左唔想再提…你而家同michael玩得好高興好開心啦…既然你都同得cat3講(仲講得咁開心)…我都唔介意寫出黎…之前我都有諗過算數….我係星期日既日記….完全地係因為顧及你感受…我唔想寫得太白…我一直無想過要提你既名…因為我知班裡面會有人睇我既日記…我唔想因為咁..而影響到人地對你既睇法…..

但而家…我覺得唔洗啦….你都完全唔理會我既感受…..亞kim講得啱~~寫日記寫都”就住就住”~~就不如唔好寫~~~

你算點呀….同cat3講好好玩好攪笑….我想問有咩咁好玩呀…有咩咁攪笑呀….

既然你咁唔信我同michael既話…我post埋我同michael”最後”既對話出黎啦….費時你浪費時間去check下我同michael既history!!!

我同michael講左以下一番說話:

#我好希望你地知道咩叫尊重人羅
final year喇我唔想攪太多野
唔該你同你女朋友講...如果佢係唔信我...叫佢出聲....朋友係互相尊重同信任呀...如果佢係唔信我既..再朋友都無意思....仲有我想講玩icq係你情我願呀.....唔該!!
我完全唔明你兩個既居心羅....但ok如果你兩個真係開心...我算...
我俾你地玩,我可以算我可以忍....但唔該你唔好將呢件事周圍講....邊個啱邊個傻...人地有眼睇呀
你要人尊重你....唔該你學識咩叫尊重人先喇....#

我自問脾氣唔算差…..但今次我真係覺得好失望…….好hurt……..我真係唔知你想點羅….又係你要我add michael既…而家又要試我又要玩我….你係唔信我,你出聲啦....你唔想我同michael玩icq既….你出聲啦….

我唔知你有咩居心羅….你係想試下michael既吸引力,還是試我既忍耐力呀~~~究竟你扮michael約我出街….又有咩目的呀…我唔明呀…有咩咁好玩呀???究竟係你對michael無信心呀??….還是你對我無信心呀??…. 還是你對自己更無信心呀…. ??

我一次又一次咁問”你係咪xx(你)”…..你話”唔係”…好!!我信你…
我話michael唔識打中文….你話”之前講大話…其實學左好耐”…好!!我信你…
我信你…
我信你…

點解….點解你可以咁對我…. 點解你可以咁對你既朋友……難道我唔係你朋友嗎??

直到而家….你連一句sorry都無親口同我講過….. 難道今次係我誤會左你?難道今次係我錯?....做朋友要做到要互相懷疑…互相傷害既…..咁不如唔好做喇….

我當你係我朋友….你咁試我玩我……..
我當你係我朋友….我先會尊重你….
我當你係我朋友….我先覺得…今次受到傷害….

台長: 傻兔
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文