24h購物| | PChome| 登入
2017-06-08 15:53:35| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

報O左新華旅遊11月13日韓國5天團

標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

< async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"> 報O左新華旅遊11月13日韓國5天團

發問:

我報o左11月13日新華旅遊韓國5天團, 但好似14號大機會出團,,,,=_= 到時候出唔成團就好慘la..... 不過可能都會轉14號.....請問係咪好多人報o左14號呀?? 到時可能有機會見面...多多指教 如果買野比公司同事, 老闆可以買咩?? 同埋會唔會到時天氣太凍? 洗唔洗帶頸巾嫁?? 我好擔心會太凍.... 會唔會落雪?? 溫泉好唔好玩嫁?? 會唔會唔夠專業?? 有咩意見都可以提供嫁....唔該晒

最佳解答:

月頭跟左新華 感覺都ok 剛好導遊識廣東話 雖然係唔咸唔淡果隻... 但好過聽普通話 講真 團餐出名....差...(我估間間都係差唔多姐)... 重有 餐餐豬肉咁制... by the way, 如果閣下係跟團去精靈小木屋 而果餐又係入面食, 請去定士多買面. 因為果餐係 領隊+導遊+攝影師 在小屋外 bbq 豬肉比你食 人手燒重要一次燒一堆 如果你果位<廚師>係好既話都無咩野既 最多等耐少少. 我上次果餐... 外面黑晒 入面有少少重未熟... 最後同幾個團友出去... 幫手...整定幾舊送面食 果邊物價比較高 如果買手信既話買野食好d 推介 車仔檔 蛋卷餅... 不過好易碎 我買左幾包番來 包包碎左3成 (東大門夜市都有 100g= 一千w) 紫菜,雞泡魚乾 都唔錯 (不過紫菜好貴...又少) 其實有樣另類手信... 辛字面 唔係講笑 我呢世女第一次食辛字面就係今次旅遊, 番來香港再食 d味差好多 果邊d面 made in kr. 唔同香港d made in china kr d面好味d ,同埋味粉辣好多(我男友hk 要落成包 kr落半包就ok) 依家重有d後悔無買一箱番香港... 凍一定架啦 11月應該得番1x度 早晚溫差重要好大下 帶定頸巾去啦 如果要去雪獄山帶定厚嬲啦 同埋記得要帶後糖 mint果d, 因為餐餐都熱氣野+天氣乾 我第2日就開始後龍乾+少少痛

其他解答:

我報左14號呀~~不過唔知會唔會同團~~^^|||||我從其他討論區得知新華真的一般,食物質素唔掂,嚴重到要帶杯麵去食,我就報咗康泰啦,穩陣! 韓國d野好貴架,又多假野,不如買零食當手信比較好。

台長: qwh05ik78r
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文