24h購物| | PChome| 登入
2005-09-18 22:08:24| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

習慣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

愛一個人係一種習慣
暗戀 亦係一種習慣
習慣左個陣時
一切都好似好順其自然咁
連自己係度厄緊自己都唔知道

暗戀就好似一個傷口咁
傷口越深就會覺得好痛
但係傷口慢慢好返個陣時
就會發覺 原來哩個傷口並唔係咁深

你待我好好友好 戀也戀不到
但你甚麼都知道 願我不奪人所好
快將我 平靜送到荒島更好

別回家兜兜風再算
這不算甚麼情緣
這是庸俗暗戀


我已經漸漸習慣
忙碌把生活填滿
和自己分享晚餐
試著活得更理所當然
我已經漸漸習慣
對感情順其自然
只是我還不明白
失去你的天空
為何看來不那麼蔚藍

相愛到了解的默契
怎能說忘記就忘記
我想我已經習慣你

台長: *細q*﹏ []
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文