24h購物| | PChome| 登入
2005-09-18 22:08:24| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中秋

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

中秋節快樂
我同左好多人講過呢一句
為咩??
應節囉
諗左好耐
到底我應唔應該同佢講返句’’中秋節快樂’’呢
最後
一個msg
短短幾句
希望佢明我講咩la

今日
natalie佢哋返左黎澳門
so 一齊去飲下茶咁 行下街
可惜 阿全病左 去左睇e生 可憐~
haha 余poopo佢真係變左好多啊
個樣 白左好多 d斑都多左 仲有 變左個死金毛
同左1號仔一齊 睇得出佢好開心
雖然 佢倆個食野係aa制 但係余poopo佢好似唔mind咁
比著係以前 同阿can一齊個陣 10蚊都要計
可能阿can真係唔岩佢la 起碼 我見佢同1號仔一齊個陣真係笑得好開心
余poopo竟然同人拖手仔 haha 笑死人la
變左la 一齊都變曬 就連粗粗魯魯ge余poopo都變温柔
呢個世界 仲有咩係未變ga

6個人一齊影相仔 開心囉 笑~~
影左好多啊
分相個陣好好笑 靚個d個個都搶住要
點得咁ga ’’猜la,win左個個攞先la’’後悔講左呢一句
因為 次次猜都係輸ge >.<
都係唔抵啊 最靚個張比monkey攞左
又唔肯同我換wo >.<

中秋節 下雨了 睇唔到個月光 一切一切都變得好空白














台長: *細q*﹏ []
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文