24h購物| | PChome| 登入
2005-09-18 14:59:49| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

近況

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

可惡xanga!!!!!我打左篇日記,居然亂左碼!!??

好耐都無打過日記喇,唔知大家有無掛住我lei~?睇你地都唔會喇...=.=

我依幾日都返工ar~~係診所助護,如果大家想搵我,你地可以去”元朗基健24小時醫務中心ga!”我返9to9,聽落去好似好多時間咁,但係都唔係,因為我好得閒,都唔會點有野做~~~所以平時我都係溫書...um...我諗有一半時間我都無野做,依間診所,就係一個比$$我洗既自修室!!!!^^

不過lei...我應該唔會做得耐,頂多都係做到10月~點解!?我都唔知點講好...想知既就問我la~~~

唉...下個星期唔開心,因為生日都要返工...我返星期一二四六...你地行過記得搵下我,因為我平時真係好悶!

====================================
最近見返個識左好耐既朋友,佢讀完f.5就去左uk,有d好唔底得佢...會考5分,去左uk讀書,都可以入u,仲要係uk既top 3~~~最嬲既就係佢有個fd,讀完f.7,考AL考得唔好~去uk,係咁易就入到cambrigh(係咪咁串...劍橋大學la!)仲要係unconditional offer!!!)點解依個世界咁唔fair,有$人就可以讀咩大學都得!?o係既我地,日讀夜讀讀到死,考得好定唔好都唔一家有offer!就算有offer,一d叫做好dd既大學,e.g poly,o係世界排名係都唔知第幾位...come on!!!!!wt’s going on!?!!!有$有學位,無$食室米lar...=.=

點都好la!依加都係做好自己la!依d就係叫做唔恨得人咁多~

台長: 紫庭
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文