24h購物| | PChome| 登入
2009-07-21 21:39:27| 人氣508| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Jonas Brothers(強納斯兄弟) When you look me in the eyes

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


oh yeah oh yeah
If the heart is always searching
如果心總是找尋
Can you ever find a home
可否找一個歸處
I've been looking for that someone
曾是我尋找的一個人
I'll never make it on my own
不曾為自己做些什麼
Dreams can't take the place of loving you
夢裡再也不曾沒有妳
There's gotta be a million reasons why it's true
千千萬萬的理由來證明我的真心
(Chorus)
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我妳愛我
Everything's alright
是那些幸福
When you're right here by my side
當你陪在我的身邊
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
I catch a glimpse of heaven
天堂就在一眼瞬間
I find my paradise
我看見心中的樂園
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
How long will I be waiting
還要多久
To be with you again
才能見到妳
I'm gonna tell you that I love you
我要告訴你我會好好愛妳
In the best way that I can
盡我最大的可能
I can't take a day without you here
我無法承受一天不見妳的面
You're the light that makes my darkness disappear
你是掃去我陰霾的光
(Chorus)
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我妳愛我
Everything's alright
是那些幸福
When you're right here by my side
當妳陪在我身邊
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
I catch a glimpse of heaven
天堂就在一眼瞬間
I find my paradise
我看見心中的樂園
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
More and more, I start to realize
漸漸地我開始知道
I can reach my tomorrow
每一個明天
I can hold my head up high
我都可以昂首挺胸
And it's all because you're by my side
因為你陪伴我身邊
(Chorus)
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我妳愛我
Everything's alright
是那些幸福
When you're right here by my side
當妳陪在我的身邊
And when I hold you in my arms
當我擁著妳
I know that it's forever
我感覺這是永恆
I just gotta let you know
只想讓你知道
I never wanna let you go, cause
永遠不想與妳分開
(Chorus)
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我妳愛我
Everything's alright (it's alright)
是那些幸福
When you're right here by my side (by my side)
當妳陪在我的身邊
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛
I catch a glimpse of heaven (oh)
天堂就在一眼瞬間
I find my paradise
我看到心中的樂園
When you look me in the eyes
當妳看著我的眼睛

台長: 小慈
人氣(508) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會) | 個人分類: 音樂歌詞♡ |
此分類下一篇:COLOR樂團 無賴正義
此分類上一篇:林依晨 螢火蟲

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文