24h購物| | PChome| 登入
2003-07-09 22:54:21| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9/7 衛理中學實習老師北角新和富小聚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天,是約了實習老師一起聚聚的日子。其實過程都幾風回路轉,而我地原來約既都唔係今日。事緣我地本來係約明天的,但是,突然有好多人都唔得。於是我就同irene 約星期三食飯,因為我地都住北角,但係,講講下,突然很多人都join。於是,就成了今天之聚會。感謝大家的出席,真的﹗^^因為約大家太難喇﹗哈哈﹗^^""

約12:30係新都城等,哈﹗其實就係我家樓下附近,因為那裡是最容易約人的地方,又最近我地去食野既地點,於是就約了在那等。^^""

12:30 Irene 第一個到,之後係,然後CHRISTINA 同KENNEITH 。我地今日就係有甘多人ONLY。本來都得,不過臨時唔得。哈﹗IRENE 說她找到TA﹗很好呀﹗^^ 之後,大家食飯都係圍繞在找工。唉~~~世界難撈呀﹗>.< 五個人食飯,叫左四樣野SHARE 黎食,哈﹗好飽。︿︿””

之後,食完飯,同左CHRISTINA行左一陣,我地就各自走。不過,我有目的地去,就係銅鑼灣。去那幫我媽買一些東西,FOR 今晚DINNER的,都唔知點解佢要買D甘LIU LUNG 既野。︿︿”” 然後行左一陣街,就慢慢行番家。天氣有點熱,不過好好風。甘樣行,只要行D陰陰地既地方,其實都幾開心。

行行下先覺得有點傻,既然甘行發會去到琴行,點解之前唔拿部琴出來換線呢﹖蠢左添。算~~~明天先去整。

講起行番家的時候,我本來想去一去洪葉IN 那份PART-TIME,不過,原來已經冇左LU。早知之前就去IN啦﹗>.< 算~~~下次再有的就去﹗︿︿ 

回到家,執好左一D 野,媽回來,整左個湯。跟住就食野。食食下野,唔知做乜,我媽又係度發脾四,唉~~~今次我又做左無妄之災既一員。明明又唔關我事,點解次次都係我遭殃﹖我好蝦D咩﹖唉~~~今天我成日都諗左好耐呢個問題。嗯~~甘就要講留一個今天的經驗。話說我係TIME SQUARE的時候 ,有個四十幾歲既女人係度唔知做咩拍左我一下,跟住問我有沒有時間,車~~~係人都知你係D壞人啦﹗(哈﹗因為佢個額頭有壞人二字,哈﹗)於是我又唔理佢。自己走。 那時我已經係度諗,我個樣好LUM 咩﹖好蝦D﹖ 之後,再黎就係回到北角,有個係度SELL 保險既男人死纏難打猛甘叫我幫佢填野,第二個人唔見佢係甘。激死﹗>.< 於是,今天我成日都諗一個問題,就係「我係未好好恰﹖」唉~~~~ 俾阿媽既無妄之災掉了下來之後,我更加有這樣的感覺。>.<

結果,我沒有怎樣吃晚飯,就入左房。吃不下﹗真的﹗其實我都係幾有原則既人。我覺得,你如果要話我,唔係唔得。我會聽,我會諗。但係,如果你話我既野係冇POINT,我會覺得唔開心,會覺得受委屈。雖然,我知道面對這個社會,會成日都有這樣的情況出現,但係,唔代表我會認同。唉~~入房,其實都係唔想我媽係度嘈。我又唔會同佢嘈,算~~~ 我知,佢係甘,所以,冇辦法。不禁係度諗,難道一個女人到左四十幾歲以後就會開始無理取鬧﹖認識不少朋友的媽媽都係甘。不過,好彩大部份既都係年輕時,脾氣都係麻麻。自問脾氣真的冇乜。EQ 算係甘。哈﹗希望自己唔好成為一個無理取鬧既人。因為甘樣係會令人她難受的。︿︿””

自我封閉係房做咩﹖第一,曾有一段時間唔開心,掉了幾滴眼淚(因為爸剛回來,唔想佢見到,跟住同我媽嘈)然後就沫乾眼淚,繼續打信。第二,打了很多信,因為,想快D搵到工。唉~~~又係工問題。真係慘~~~

講起工,今日有一件奇遇,就係遇見以前補習的其中一個小朋友的女麻女麻,她問我最近如何。問我想不想幫佢個孫補習,哈﹗當然好啦﹗哈﹗想起來,這個小朋友已經係兩年前既事LU。那時,這個小朋友只係一個幼稚園高班小朋友,每天去同佢補英文,佢幾可愛,細細個,好小朋友,有點像一個BB仔。而且好聰明。一教即會。不過,佢有一樣好唔好,就係好鍾意博人矇,呢樣好衰。>.< 如果唔係見佢細個,真係會鬧佢。不過,唔計呢樣,佢都係一個幾好教既小朋友黎既﹗︿︿ 小朋友,最重要係有童真,所以,我都幾鍾意教小朋友。︿︿ 

明天可能會去一去教協,然後去會一會嘉琪。因為佢會黎北角﹗︿︿ 今日既日記就甘先。︿︿

台長: 布貓紫翎
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文