24h購物| | PChome| 登入
2005-09-18 00:54:18| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

陳綺貞&友人《旅行的意義》音樂會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日5點鐘就去左文化中心排隊啦~~~
因為今晚陳綺貞& Friends響文化中心有concert呀~!!
對於我呢個Cheer 迷又點會放過呢個機會去見Cheer呢~!!
雖然今晚得我同光穎去(其實仲有嘉嘉同佢媽咪, 係撞到既)...
不過今晚既concert真係好正~
又唔使錢又可以見到Cheer~!!佢又好唱得超好~!!正呀~!!!

佢今晚唱左好多首歌~~
有"告訴我"、"讓我想一想"、"還是會寂寞"、"躺在你的衣櫃"、"吉他手"、"Sentimental Kills"、"天使"、仲有幾首新歌..
(d新歌係佢第一次響公開場合唱架~!!仲未出碟架~!!我好有耳福呀~!!)
佢走既時候我地不停嗌encore...之後Cheer又出返黎~~
唱左"旅行的意義" 同 "九份的咖啡店"~~
佢返入去時我同嘉嘉係咁嗌"唔好走呀!!唔好走呀!!"........
不過佢最後都係走左~!!

實在太正啦~!!!唔得~!!!聽晚要再去過~!!!我要買杏仁餅比陳綺貞食~!!!
聽晚仲有Iny、光穎、同阮彼得~!!
我諗聽晚我會仲更加開心呀~!!!因為有咁多人一齊去~!!!
Yeah~!!!

台長: 花園阿四
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文