24h購物| | PChome| 登入
2005-09-05 00:21:25| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煙花

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚一行12個人去左觀光塔睇煙花,有我、師傅Lilian、Ivy、海惜、阿三、詩朗、偉明、謙謙、壞人、瑞麟、瑞霆同俊傑。我記得對上一次睇煙花係上年既事,o個時只係兩個去人睇,不過今年已經冇呢支歌仔唱lu,所以要睇煙花就一班人去。不過我發覺睇煙花係要一大班人去先好睇同好玩架!因為我地尋晚睇煙花時,縱使d煙花唔係咁靚,我地都好似成班痴線仔女咁"嘩嘩嘩嘩"係咁嗌,搞到我地周圍d人都要啤一啤我地,真係好癲!!我地唔單止係又"嘩"唔係又"嘩",睇完9點鐘o個場之後我地留返響原地霸頭位,我地痴線到響公眾地方唱勁高音既詩歌,仲分埋聲部咁,又影埋哂d午夜凶鈴相同車頭相,又做埋哂d騎呢動作扮芭蕉樹同放煙花,真係好開心好瘋狂!!可能響我地當中有師傅、Ivy、偉明、阿三同我都係d可以玩得好癲既人,所以一聚埋一齊就一發不可收拾!!嗯!好耐都未試過玩得咁癲啦!!

台長: 花園阿四
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文