24h購物| | PChome| 登入
2007-01-05 18:03:51| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20070105@突擊測驗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同媽媽行行下街有電話打黎...
係尖咀既一份文職
打黎既麥生好似幾有禮貌甘
佢話呢個post係under蔡生(姐係公司個老細)
甘我以為打黎姐係約時間interview啦
點知...佢竟然問我問題...
搞到好似電話interview甘
大佬牙~我咩心理準則都無...又行緊街
你想我點答你牙
佢問左我幾條問題
1.>介紹一下之前既工作性質。
2.>轉工原因。
3.>點解公司要俾個offer你?
點答?????就算我之前有晒準備都可能怯啦你問d甘既問題
莫講話我毫無準備...仲要行緊街???????
收線之後,我覺得我又無左份工><”哈哈(苦笑中)
不過~塞翁失馬,焉知非福呢~~~
媽媽見我無啦啦應付左個突擊測驗之後無晒心機行街
佢就買左條牛仔褲俾我啦~~~~
呵呵^^唔駛自己晒錢買褲~~~~好野!!!!
原先媽媽仲諗住買埋b+ab對高爭鞋俾我架...
點知得返一對...仲以花左~所以先無買之馬...
不過唔緊要啦~有拖無欠既我知道^^”呵呵
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
返到屋企,麥生又打黎...約我明天interview...
又in????????
要問既都問晒啦
仲想點牙????
死啦...原來當佢要見我既時候...
我又唔想返工啦
做咩要甘辛苦自己姐?!
我想信我第時有排做羅~
註定唔會發逹架馬~甘趕做乜姐????
正一陳小春!!!!

台長: potatoe
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文