24h購物| | PChome| 登入
2009-08-30 03:42:00| 人氣2,052| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

心都涼了Bitter Heart



 

當手裡拿著搖控器無意識的一直換台,突然就停在這首歌,

她的 歌聲有點像王若琳般的慵懶,是很舒服的聲音,而這首歌也像是自己現在的心情

心都涼了

Bitter Heart

作詞:Zee Avi     作曲:Zee Avi



Sun rays come down as seen when they hit the ground


Children spinning around till they fall down down down


I wait for you: it's been two hours now


You're still somewhere in town


Your dinners getting cold


I rest my case you are always this late


And you know how much I hate waiting around 'round 'round



Bitter heart, bitter heart tries to keep it all inside


Bitter heart, bitter heart shadows will help you try to hide


Bitter heart, my bitter heart is gettin' just a little fragile


Bitter heart, bitter heart of mine



And then you come and tell me the same reason as you did yesterday


So tell me whats her name

Doo doo da dum


Doo doo da dum


Doo doo doo doo doo doo da da dum dum


Da da da da dum


Da da da da dum


Da da da da dum



Bitter heart, bitter heart tries to keep it all inside


Bitter heart, bitter heart shadows will help you try to hide


Bitter heart, my bitter heart is just getting a little fragile


Bitter heart, bitter heart of mine


Of mine, of mine, of mine, of mine, of mine

 

 

陽光灑下  一路四散在地上

 

孩童玩耍 轉啊轉 直到跌倒

 

我等著你 己經兩個小時了

 

你卻還在城巿中的某個地方

 

你的晚餐涼了

 

無言以對 你總是這麼會遲到

 

 

你很清楚我最氣  你讓我等等等

 

 

心都涼了 心都涼了  還要藏起來

 

心都涼了 心都涼了  暗地比較好藏起來

 

心都涼了 我的心涼了 變得比較脆弱了

 

我的心都涼了

 

 

然後你到  用的是  跟昨天一模一樣的理由

 

直接告訴我她的名字吧

 

 

 

心都涼了 心都涼了 還要藏起來

 

心都涼了 心都涼了 暗地比較好藏起來

 

心都涼了 我的心都涼了 變得比較脆弱了

 

我的心都涼了 我的心 我的心 我的心 我的心

 

 

 

 中文字幕網址:  http://zeeavi.pixnet.net/album/video/128344121

季小薇Zee Avi 台灣部落格網址  http://zeeavi.pixnet.net/blog




 

台長: 獅獅
人氣(2,052) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 獅獅DoReMi |
此分類下一篇:再見勾勾
此分類上一篇:若你碰到他

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文