24h購物| | PChome| 登入
2006-04-20 03:42:11| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

休息~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為太多太多日無理毛毛
所以佢..........
怨氣好深....
故此
只好
哈哈
同佢出街啦

放學之後無上SCM就閃了
因為...
卷小姐話唔係講career
所以

即係十個無用啦
咁就出左街啦

灣仔
可惡的地方

不要問
只要信

佢要買碟
我...
發霉

係我好多日無理佢
佢今日好開心呀
買左3隻碟
真係開心到即轉添呀
哈哈

買完之後去左食野
壽司飯...
叫"明日河"
小毛你快D頂爛市
叫"後日海"
D人一食即嘔
呵呵呵
多完美呀
間野...
係我食前一個人都無
之後都好D
有DD生氣...

咁我地就上左上面個層
玩類似夾公仔機 (唔知叫咩)
可惜
運氣唔好
所以...
唔中
玩左18個大洋
(最後的12個係小毛好恨咁....)

慢慢行返出去
想睇下有無吞pop公仔
點知無
叫到一間扭蛋鋪
抽左2隻吞pop
點知係..最醜
好灰
我唔抽了


最後出返奧海城返家
全日都好開心
搭緊車仲見到劉青雲 & Race拍戲添

P.S. 小毛仲好掛住條白色吞pop小虫~
圖: 啡色吞pop 小虫

台長: 小粉....
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 星座命理(星座、命理、心理測驗)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文