24h購物| | PChome| 登入
2004-12-29 08:51:53| 人氣84| 回應0 | 上一篇

新城勁爆路透之旅(FromXanga)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新城勁爆...
我好鍾意盧巧音同何韻詩呀!!
好耐之前...我覺得佢地兩個無論個樣同把聲都一樣~所以兩個都好鍾意~~而家識得分喇~
都係好鍾意~~呵呵~~佢地個名都好鍾意~~
=====================================
學左個字叫做co-opetition,即係co-operation+competition...Bella飲茶果陣都講起,我地讀書人之間其實自私唔應該,應該共同分享心得~所以~我好高興同歡迎邦仔x3同Fun同學黎同我研究嫁~~haha~
(邦J,展J同TonJ)
今天參觀路透...開放式的工作環境~完備的設施~Good~~~~~~~
食飯同Bella坐一張table~又聽左佢講好多野~又聽左秋哥仔講D野~都幾開心丫~
好耐無見阿樣啦~~同阿樣講左都好多野呀~~阿樣努力追求你所追求既野啊要~~~~~~~~~~~
重有~~好多謝邦哥仔Boris送左本《從思考到思考之上》比我睇呀~~~~~~~~~~~~~謝謝你!!!
重有重有...邦仔病左無去參觀呀~~~休息下啦~~~

台長: EveryLittleThing
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文