24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 00:27:51| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔識揀科v_v

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

寶sir話想出黎教書就讀中英數好D,原來而家學校請人個trend係咁><
又話讀完Engineer唔出黎做工程師好似哂氣,聽落又係既......
又話哲學幾時都有得讀啦,又係喎......
又話要考慮搵工咁果份理科職業係咪真係適合我
又問我係咪真係好認識我想讀既科,我其實對果D科既認識真係麻麻咋......
寶Sir話其實你覺得你揀果一科讀完覺得會學到野都夠既,但係亦要不忘諗下生計喎......真係好多野要諗......如果出黎搵工,梗係CU,KongU既認受性好過其他啦......當然大前提係我要考得好先有得去再諗
聽完個jupas個Talk再諗多陣啦...
繼續努力~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長: EveryLittleThing
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文