24h購物| | PChome| 登入
2005-04-15 01:23:08| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

draw pic*important in my life*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚10點幾鐘同隔離屋出左樓梯傾計
初初諗住傾一陣嫁炸..點知傾傾下傾左d衰野
就係周圍畫畫喇..首先係樓梯口..
之後就上左大球場畫..係勁畫gundam囉..
好靚嫁真係..畫左成7幅(上面係其中一幅)
12點就開始番番去..
點知中途傾傾下又講左去佢d"江湖事跡"度
哈..超好笑..12點4番到屋企
玩左陣電腦,同男朋友傾多陣電話就訓喇!!

星期四係男朋友休息o既日子..
亦都係番學有史以來最煎熬o既一日
要上三堂econ囉頂佢..唯有三堂都訓啦!!
我都唔想..control唔到..

lunch同男朋友&波仔一齊食飯..
放學就上左男朋友屋企換3去街街
點知上到去同左佢家姐o係room一齊睇超人特工隊
有人係咁.............叫我我都聽唔到囉,,
really sorry man..>>>
後may終於都聽到喇..就出左去廳同佢e泣
冇幾耐..佢家姐就出左去喇!!
我地就o係度睇地下鑯..
佢又嬲嬲地喎..嬲咩就唔講啦..
簡單d講可以話係一條繩o既..
之後我地係間屋度走泥走去..
玩捉e因..有人仲夾親隻手囉*o*....
哈....今日係佢屋企特別開心..
6點鐘到就出左街喇!!
有兩樣收穫呀..係一件3同唐老鴨o既電話繩..
多謝男朋友 (-^3^-)

行左好多地方..好攰..之後就去左個公園坐..
傾左好多野..
仲傾到......heeee~~我一定得嫁男朋友
等我呀..,絕對唔會係你講既3,5,7年囉!!

台長: may ogawa
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文