24h購物| | PChome| 登入
2005-03-30 22:09:15| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Oops,,,,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都整到電話d相入電腦喇..
哈!!以後大把野玩lu...

今日唔知邊d人勁講錯野囉..
最矮個d呀...比人串死左"
哈,...等你仲咁衰丫拿@@”
你都有今日喇!!

放學就去左搵男朋友食品皇..
見到佢做呢份工做到損手爛腳,
我都唔知可以比咩反應佢好..
男人呀..做野小心d啦好ma???
雖然我知道呢d好難避免..
我唔想你咩咩咩咩咩咩呀,.,....

你今日問左我一個問題..
好似好嚴肅咁..你平時玩都會問下我,,
但係今日覺得你好似特別唔同咁..
不過算啦,.
只要唔係衰野,唔會令到我擔心傷心咁就ok嫁喇!!

之後就番左屋企,,
番到無幾耐隔離屋就打泥叫我過去..
同佢傾左陣daddy急call番屋企食飯..
咁又番番去食,食完再過。

去到同佢jam歌..哈!!
超好玩呀,有埋X-JAPAN
玩到傻..不過一個字||||"正"
連nicola都有囉頂佢個肺
真係乜都比佢搵到..勁x100000000
九點幾就番番屋企..佢就去溫a/c!!

台長: may ogawa
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文