24h購物| | PChome| 登入
2005-03-08 22:17:45| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無形壓力

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我真係唔知你番工點
我淨係知你有時做野真係好辛苦

尋日我真係控制唔到
仲嬲嬲地咁發左你皮氣
(對唔住)

其實我只不過想同你傾下電話
之後就甜甜地咁講88
訓餐好

但係你放工番到屋企想要o既並唔係我
我唔係要你24小時陪住我
平時已經少見
你有你工作,我有我上學

+上你公司d8婆又多爹
令我仲擔心啦係咪先
我唔係唔信你
但係真係有壓力囉.

although個個都話你唔會
但係你知我有幾擔心咩??
係,我認我仲係細路女〕]]
不過我都有感覺嫁ma

可能我真係......

唔係一個好o既女朋友
唔係一個識得體諒你o既女朋友
唔係一個入得廚房出得廳堂有內涵o既好女人
他朝有一日你個美麗的謊言兌現左
我會好開心..不過今日唔知聽日事
我都係冇乜信心..算啦!!
就由時間去証明你o既一切啦//



           <<完>>

台長: may ogawa
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文