24h購物| | PChome| 登入
2005-02-04 01:00:12| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3號”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上完頭幾堂.
精神崩潰咁濟..
因為都呢幾日都唔係訓得咁好..
一到recess即刻訓著左..
訓訓下有人拍我起身:送比你嫁
原來係恩婷,由於我太攰..
所以say完多謝就訓番..
(冷淡左tim..sor呀.)
so我攬住左再訓過..
一起身佢就叫我拆左佢..
好多newspaper,.最後係一張好令o既花紙.
小心翼翼的拆.一打開係我o既愛狗(snoopy)
好令嫁..佢地仲自己整左d野入去..
都係個句啦..多謝你地呀!!(恩婷&吳yenyen)

放左學..
滿心歡喜咁一抽二"撚"去搵男朋友
因為同佢去行街街choose禮物..
同寶&興一齊去.
不過冇乜收獲..因為真係冇咩想要..
不過..................
唔緊要.(加強語氣)
同你一齊已經夠開心..
物質o既野好死嫁姐..keep loving啦..
遲d再choose過,.

p.s多謝同我講過生日快樂o既人..

台長: may ogawa
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文