24h購物| | PChome| 登入
2005-07-05 06:46:57| 人氣236| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

《空間》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

習慣一早起身 , 望住熟睡中 o既大佬 , 習慣 o左伸出自己 o既手緊握佢 o既手 . 單手打字雖然好慢好慢 , 但能夠握住打佬 o既手 , 心中總覺得好安心、好幸福 .
我知大佬對我 o既愛 o錫有增無減 , 係唔係因為咁令到我更加依賴大佬 , 更加喜歡黏實o個大佬呢 ?
每日晚飯後 , 大佬都會陪我傾計 , 都會陪我玩益智玩具 , 諗落大佬都冇乜私人空間 . 咁有一日大佬會唔會覺得我煩呢 ?
八月份 , 大佬同爹 o地、媽咪 、大大佬 , 就要去德國 . 因為佢o地 o既護照要辦理簽證 , 每半年一次 . 雖然我知道過一過境最多來回三日 , 我要同大佬分開三日 , 我個心就好煩悶 , 好想揾個朋友傾吓 , 但係我發現我唔知揾邊個傾 .

握住大佬 o既手 , 大佬o既體溫由佢手掌傳送到我全身 , 也都傳送到我心 , 令我覺得自己更加離不唔開大佬 , 都好驚冇俾到大佬私人空間 , 大佬會覺得我煩 .

個心好煩悶 , 寫 D o野發洩吓 @_@

台長: ♂雙魚♂
人氣(236) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊) | 個人分類: 家人 |
此分類下一篇:《新單車 ── 新傷口》
此分類上一篇:《火之鳥》片尾曲←送給我☆星星☆哥哥

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文