24h購物| | PChome| 登入
2003-11-17 22:04:46| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爆格英雄傳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說今日不文人返 city 聽差佬 talk,之前去圖書館搵書評下景揚同李添飯個 present既資料,搵左陣又諗住開 locker 拎下莊子既書黎睇睇,點知個鎖同我搞對抗,開極都開唔到...一出Y Zone 就見個FMO既人,就叫佢幫我開鎖...

雄記:「唔該,我個locker 鎖開唔到,可唔以搵人幫我開呀???」
F記阿叔:「開鎖?!你而家搵人,聽日先有人幫開咖喎~」
雄記:「下?!我等用 locker入面 d 野喎...」
F記阿叔:「聽日先有同事幫你開啦~」
(阿叔步閃人)
雄記:「...」

求人不如求己,急 call 細佬...

雄記:「喂~今次 xx 呀~!!」
斌記:「乜 x 野呀?!」
雄記:「x !我個鎖開唔 x 到呀~入面有野急用,你放工班把剪黎同我開鎖丫~」
斌記:「邊 x 度班把剪黎呀...」
雄記:「求 x 其啦~開到鎖就ok咖喇...」
斌記:「好啦~放工打俾你...」

等到 6 點幾細佬到 city,剪就班唔到,組合式輕裝電鑽同一把唔o岩用既「升」鐵剪倒有...唔理 lu...細佬一野用鑽鑽爛個鎖膽,諗住爆開個鎖...

一分鐘後...一個西裝友同個食蕉就走黎話有同學仔報串話有人爆鎖~頂~!!叫人開鎖又唔見你咁有效率,佢又查証又問長問短,結果個食蕉同我剪鎖,又同我登記...我頂你個 x 丫,叫你d人黎幫我開又唔肯,搞到我要請細佬出「炮」先肯走黎幫我開鎖,早知今日,又何必當初丫...FMO D 人好唔掂...

補:近來身邊朋友仔都話自己好黑...其實我都好黑咖...不過時耶命耶,咁都冇計咖啦...

台長: 不文...豬紅
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文