24h購物| | PChome| 登入
2004-03-17 21:23:29| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

牛肉麵加腩汁多蔥

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日落堂,去左健身室~

撞到阿楝…

阿楝:嘩~你使唔使日日都黎呀…
不文人: ^^


諗住搵母親大人過藍田搵中醫肥佬陳清一清~
事關哩排個人外熱內冷,雖然出面熱到出緊汗,但寒氣常由內發外,冇端端打冷震…
不過聽母親大人既口氣,似乎佢想去瑞和逛逛多 d ~
咁就費事走去藍田啦~我諗吽幾日應該冇事…
於是同佢去左瑞和街市買 食送 ~

細個果陣同母親大人去買菜,次次都有波板糖或者街邊串燒牛肉食~
似乎成為一種習慣…

大個左,同佢去買菜,就有得食牛肉麵~
哩年幾以來,不文人想去瑞和街市行下,都會約母親大人放工後嚮「雲吞仔」麵檔等…
每次母親大人都會請我食「牛肉麵加腩汁多蔥」~
而佢就會求其叫碗麵,跟住分一半 食送 俾我…

似乎成為一種習慣…

我享受哩種習慣~




或者有一日…
我自己一個人嚮瑞和街街市買 食送 …
拎住幾廿揪野行過「雲吞仔」
坐底食碗「牛肉麵加腩汁多蔥」…
但身邊卻沒有人…







到是只有懷念…











哩一日始終會黎…












突然覺得…
d 野好唔好食…其實係睇邊個同你食~












老實講...我覺得哩碗只係值十五蚊既麵真係好好食~

台長: 不文...豬紅
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文