24h購物| | PChome| 登入
2004-03-13 19:43:00| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

PMP

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

是日參加嚮「警官俱樂部」舉行既「警隊學長計劃開展典禮」…

相約 wendy 嚮銅鑼灣地鐵站恒生等…一上去唔多識路,見到有位警長就問佢「警官俱樂部」點去…

佢先係呆左一呆…

我諗冇咩西裝友問過佢「警官俱樂部」嚮邊…
跟住佢笑住咁教我地點去~

我諗佢實覺得好有趣,點解有兩個後生仔問佢去哩 d 咁既地方…


他日我好似佢咁做到「三柴」,我都好滿足~


黎到冇耐就見到 cityu 既各位同學,寒暄一輪就入場,大家都幾好傾~


我既mentor 係 西區 分區 指揮官 李超然 警司,同組既 mentees 有好大隻既阿源同好識交際既 Audrey ~

Kevin 李既眼神真係好剎食…我諗凌厲既眼神係每一個堅毅既領導者所共有既特點…

是日佢同我地分享左佢既一 d 經歷,從言談間亦睇得出佢對哩個計劃既熱誠同所抱既希望~佢好希望一手帶起我地三個人成為督察~

但…Audrey 同阿源都係對警察哩份工持十五十六既心態…決心當差既不文人呢…等佢 d 雞腸進步 d 先再講…

我唔想一個有熱誠既警察失望…



Try my best 啦~









問我對哩個計劃有咩期望?!
冇咖~出到黎俾我做到差佬就得~就係咁簡單~


補:

阿源真係好高大~!!!

李sir 見到佢之後,對不文人講:你要操 fit d 喇~

冇錯~
要更‧強‧


Audrey 見到佢偶像~即係警訊主持呢~
哈哈~~
警訊主持仲搵佢拍警訊,要佢扮日本遊客,開心死佢啦 ^^




是日得著,限量版 PMP 襟章一個~

台長: 不文...豬紅
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文