24h購物| | PChome| 登入
2005-07-13 22:05:38| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有等於......無

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

四月三十日 星期六 晴
大表姐明天結婚呀! 雖然佢結婚我都無咩可以幫到手, 但係我同媽咪都好多事要煩同好多事要去做呀! 例如去扮打一下……因為係呢一種場合, 實在有太多親戚朋友係到, 唔可以失禮表姐呀! 因為可能會有好多人對你評頭論足, 如果覑得太過失禮街坊可能會比人笑足成年呀! 所以都好多事要煩呀!
對於我呢講我個死人頭都係第一大煩事呀! 我上一次做負厘子已經係年半前, 所以頭髮都已經彎到又變回一隻八爪魚呀! 但係我又唔想做住, 因為通常一個負厘子頭多數都只可以維持大約半年到, 所以下年一月表姐正式擺酒時我咪又要去電個個頭…….好唔化算呀…..所以我決定只係去染髮. 哈哈! 我成日都覺得自己都係一個幾outdate的年青人呢呀, 人家個個都染髮, 我係從來都未試過呀! 所以我個頭一路都係黑漆漆, 黑到亞姨都話我個頭好似一個假髮呀!
點都好啦, 染髮順便去剪埋個髮, 雖然我未試過去染髮, 但係都預料到個頭就算係染, 都唔可以話想染邊個色就係邊個顏色, 所以都打算係染一隻比較大路色—咪係啡色. 我平日染髮間舖頭因為我一早就買晒代用卷,所以一蚊都唔洗比,只係比番剪髮錢就得呀!
  其實我都係想去剪下頭髮呀!但係間舖頭唔可以淨係剪頭髮,一定要做下焗油或是染髮先可以一齊剪埋頭呀!所以我最後都係選擇試下染髮……..但係我都唔知染到咩色,因為都好似無染過呀! 個髮形師都唔好意思,但係我都安慰佢話無所謂啦!我都知道自己個頭好難上色,所以都無所謂呀! 雖然比個個都問我係唔係染黑色呀……都幾尷尬呀!

台長: 太陽豬
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文