24h購物| | PChome| 登入
2004-05-14 21:31:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好緊張呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

五月十三日 星期四 晴

  今日我去見工呀!所以特別請半日假去見去,因為覑晒成套Suit費事比公司知我去見工啦!哈哈!洗唔洗覑晒成套?如果去見其他普通工就唔洗,但係見政府工好似覑就比較正式,哈哈!我覑Suit之後都大個女晒,好斯文呀!

  本來諗住番屋企食飯,不過有人打比我話請食飯,我緊係一枝箭去啦!講開唔知大家知唔知係女人街兩邊有好多唔同特色餐廳,不過有三四間都係食意大利菜.......有一間食日本菜,有間食焗飯,有間食雲南菜,有間食鐵板燒,總之食多比較高當餐廳(比起二十蚊有交易佢算高當呀!)希望有幾會去試下其他餐廳喇!

  原來為食後果係要趕頭趕命!就係因為出去食飯,我番到屋企已經二時多。我重要上網睇下個地址係邊,要睇下份工有咩資料我可以參考,要澡涼吹頭,要燙衫啦,但係時間得番個半鐘,無時間呀!我就用我專長一心二用,一路吹頭一路上網,一路燙衫一路睇資料。哈!四點多就出發!

  好彩呀!去埋影印都係五點三到呀!嘩嘩!好多人呀都有成十二三個人見呀!都有一半人覑Suit 呀,我都話要覑啦好彩無聽亞媽講呀!去到等做wordtest,之後再入房見。

  我之前都好比心機去練習打字呀!比之前都好好多,起碼可以唔望住keyboard打。到我做測驗時,我好緊張啦!緊張到我連手都震晒,嘩!我即刻同自己講唔洗緊張,冷靜呀!不過一聽到隔個女仔好似好快不停打,我就好似同佢鬥快又不停打打打。不過三分鐘後我先知道佢係用速成呀!車.......得把聲嚇鬼咩!

  我估計十三個人當中,有一半覑牛記OUT,有三個打字唔得OUT,有一個學歷唔太好OUT,好淨番二個同我爭,我今次一定得呀!車!我到正式見個主任時先知佢地都係輪班,重要係廿四小時呀。PK啦,咪重衰過我宜家呢到,灰晒!~_~"

  之後我都無咩心機見呀!同個主住吹下水,亂講一輪就閃人。哈見到都係一個奇蹟呀!係上一個奇蹟未開始時,有一個新奇蹟出現呀!我唔見銀包呀!好彩記得好似留低係間影印舖到,番轉頭又走去睇下啦!真係係間影印舖到,個老板娘重話諗住打比我個朋友叫佢話我知,Jacky Ho 邊位呀??算啦!無唔見到就算喇!唔埋啦!

  謝謝那個老板娘呀!

台長: 太陽豬
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文