24h購物| | PChome| 登入
2004-07-31 21:30:54| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Last Day...First Time

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年7月31日 (六) (晴)

阿Man今日last day,Steve今日sick leave,Michelle同Jessica今日落了麗晶,我今日買了老婆餅,買了一打,雖然昨日話不買給Steve,但諗住Steve都有,可惜他不返,其實想同他道歉,昨日問他走得未時他驚被Cathy發現...其實我是諗住請的,但Amanda及Sandra話唔好,佢地原來有公費買零食,所以俾番錢我...

阿Man今日有駕車返工(方便攞東西返家),他說送我去屯門西鐵站,真好。第一次坐私家車坐前座,感覺真是很不同...今日真的很好天,阿Man不斷話今日好好天,又真係bor...第一次去屯門西鐵站,第一次搭西鐵經兆康同天水圍...阿Man手車...他是單手駕車的...車速...應該超速,我見到有時個車標去到100,車速經常徘徊在八十幾至九十幾...仲有,佢駕車時全程聽歌...

返到去教琴,到黃柏軒時,其母親叫黃柏軒先進琴房,同我講野,她說黃柏軒昨日發現無做我給他的功課,已經俾了他幾星期,所以其母親說他昨日喊到"fi呢fei lei",又話啲琴越來越難,其母親問他是不是不想學,他又說想學,其實我覺得他母親真係好好,係一個不迫子女學野的人...黃柏軒...我從來都不捨得大聲話/寸/鬧這學生...好彩從來都無咁做,否則會俾很大壓力他

明日鄧國怡請假,所以今日幫她補堂,落堂後她父親叫我等等不要走,叫我等他太太來,說她弄了芒果布丁給我攞緊來...我諗是因為我上幾個星期送了禮物給鄧國怡罷(因為她說她考試進步了很多,由十六進至五)...我覺得好吃,落足芒果,無欺場...haha

台長: 我呀~~
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文