24h購物| | PChome| 登入
2003-11-02 22:54:35| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老公蛋收 ~ (內有甜言蜜語一大堆, 閒人勿進!)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係大日子,
我過得好開心呀,
你呢~?

我知道你為我付出左好多....
而我就...
我唔知道點樣先可以報答到你對我o既恩惠...
我只希望,
我可以做到一個好女朋友~

你o既偉大,
今日令到我感動左好多次,
雖然每次都只有2秒o既時間,
但係咁多個2秒,
都會o係我生命入面無限倍放大~

o係度,
我好希望你呢2日會收到你一直期待o既電話~
見到你成日都為呢件事而煩惱,
我都好擔心你,
因為同你一齊咁耐,
都無乜點見過你個樣會咁愁...
我知道你真係好 care 先會咁~
而我, 亦都好想你轉到,
因為咁樣對我地兩個都好~~ ^_^
你又有前途,
又有多d時間陪我~
真係太好啦~
所以,
我真係好想你收到個電話~

老公蛋,
我有數唔晒o既愛要奉獻俾你呀,
接住呀~~~ 啜啜啜啜~~~

台長: 小黃太Petunia
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文