24h購物| | PChome| 登入
2004-12-22 10:24:46| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

乖學生

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

日日都打機,
日日都睇漫畫~~
呢兩日個小朋友乖左好多,
教都教得開心好多~~~
其實我真係好鍾意佢,
好錫佢,
而我都知佢都好錫我...
(因為每堂都會錫我一大輛先俾我走~~)

佢一月頭就會考試,
所以我呢兩個星期都補2粒鐘,
時間過得好快,
成日我都好想再留耐d.

可能另一方面係因為我自己又無乜壓力,
所以可以 100% 全心全意去教佢啦.
我好想佢可以有多d motivation 去背乘數表.
好想佢會寫多d字,
因為佢真係無乜記性,
呢頭做完,
o個頭又唔記得.

尋日就幫佢買左4本階簿,
俾佢做下我出o既功課,
等佢可以寫得整齊d.
尋日見佢見到d簿都幾開心~~
希望佢今日會做到我想佢做o既功課啦...
因為我出左好多,
但係佢今日唔駛返學.
肯做o既,
應該會做得晒.

陣間要早d出去黃埔,
落吉之島睇下買乜野 christmas present 俾佢~~

台長: 小黃太Petunia
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文