24h購物| | PChome| 登入
2003-10-23 23:17:53| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有MP3 真係好~
原本一個人o既旅程...
已經變得唔孤獨~
而且...
一路聽住d歌,
個人都無咁悶~

歌,
真係要同個人好夾至得.
好多時,
都要配合埋個 situation 先有 feel...
有時,
首歌仲可以俾到人勇氣,
但係有時,
又會打消你o既志氣.

今日聽歌o既時候,
忽然俾某d歌感動到...
又覺得某d歌講o既野好到 point...
之後仲諗左好多野 tim...
攪到個人好亂...

自從 10 月開始...
我都無乜點好過...
我深深相信,
再壞o既事仲會發生...
可能因為今個月有太多衝擊...
攪到成個人都勁 down,
又勁唔開心,
鬱鬱埋埋...
變左心理唔平衡,
又令到d fd 話我勁惡...
其實我真係無心架...
我都唔知點解會咁....
唉~~

台長: 小黃太Petunia
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文