24h購物| | PChome| 登入
2003-10-11 10:06:09| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003年10月10日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係好值得開心o既一日~~

第一,
有多一個"無名氏"同我講無數個多謝~~

第二,
下個星期係 reading week,
所以唔駛返學~

第三,
亦都係最令我開心o既原因,
就係我見工成功啦~~
呵呵~
雖然我俾人壓價~
但係唔緊要,
一個早上就可以賺到 $540,
真係好開心~~
到6月時,
我就賺到多過一萬蚊啦~

我真係無諗過佢地會請我~
我只係盡力去 in,
所以~
可以做到呢份工真係出乎意料之外~
不過,
我真係好唔鍾意個校長~
個樣陰陰濕濕咁~
真係唔講都唔知佢係"校長" lor~
我反而會覺得佢係一個變態佬或鹹濕佬~~
而且佢份人太賤啦~
笑裡藏刀~~

唉~~~
以上呢d說話,
我屈左o係心度一日啦~
無一個人得閒聽我講野~
我唯有寫出黎啦~
算啦,
我呢d人...
次次都係咁,
當我有野想講o既時候,
人地就唔俾機會我講,
但係我無野講o個陣,
又覺得我唔講係有問題,
我都唔知點好.

下個星期就返工啦,
唔知d學生乖唔乖呢...
我真係覺得好緊張 lor!
我好怕d學生會失控,
俾佢地蝦就真係樣衰到爆啦!

by the way,
間學校入面個 wong sir 都o係 poly 讀過 MA ELT.
佢仲問我 colleen wong 仲有無做,
我話俾佢聽有,
之後大家就大笑~~
仲講左個 dept 一d衰野~~
真係覺得好開心~
仲好 surprise tim,
因為無諗過個阿 sir 都會覺得 colleen wong 有問題~
哈哈!
同佢有共同話題令我無咁緊張~
^_^

I hope I can do the job well.

台長: 小黃太Petunia
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文