24h購物| | PChome| 登入
2003-09-27 20:54:27| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

影相狂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自從上個星期拎左老蛋部DC之後...
成日都好想用佢黎影相~
今日終於做左啦~
原本我想自拍架~
不過影左幾張都覺得唔夠靚~~
之後就delete 左啦.

而且部機又就快無電~
我只係影左兩張公仔o既相,
o個d公仔全部都係老蛋送架~
一路影,
一路笑~
好彩無人睇到咋~
如果唔係,
俾人送我去青山都似~

我真係好想快d有自己o既DC~~
咁我就可以影勁多相啦~
呵呵~~

不過...
我而家由頭到腳都係由老蛋sponsor~
唉...
好似不斷咁呃老蛋d錢tim....

台長: 小黃太Petunia
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文