24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 22:11:46| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《西九龍一日遊》{第二回}

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上回提要:幾經轉折,我懐三個終於去到尖沙咀「西九龍入境事務處」。

去到果度,除左職員之外,一個人都冇,點解呢?
係因為le間辦事處只係for換領智能身分證,要做passport呢,就要去其他位於沙田、藍田、油麻地鮋辦事處喇。
(雖則個心諗:「唔係呀話!!!咁遠走到黎尖咀,依家話冇!!!」,但我仍然保持住好有禮貌鮋樣:「唔該哂。」咁格。)

唉,行左成個上晝,「最後」得個吉。
er……我原本諗住係「最後」架,點知我阿爸話去油麻地果間,仲話要行過去!(可能佢覺得尖沙咀同油麻地都屬於「油尖旺區」,鰠同一區入面跟本冇必要搭車)

唉,聽到佢咁講,即刻想好似細路咁坐鰠地下撒嬌:「唔係呀話,行去?黐線架,咁遠!唔制呀!我唔行喇……xyz……」(最後當然只係向阿媽投訴啦)

同兩老出街,所有投訴都會被駁回。於是我就算幾咁唔願意,仍要跟住佢懐行(頂……)
我懐由尖沙咀中心出發,途經帝苑酒店、半島中心、希爾頓大廈、加連威老廣場、幸福中心,由漆咸道轉入柯士甸道,鰠香港童軍總會右轉入上海街。
(咪睇我用兩行記錄行程好似好少野,其實只要睇下地圖就知好「梗」,大慨有3000米)

「入境事務處——西九龍辦事處」就係位於油麻地上海街二百五十號。
轉個彎,見到個街名係「上海街」即刻好興奮,諗住:「終於到喇!」
點知原來「上海街」係非常之長鮋,我懐要由上海街一號行去二百五十號,仲需要一段時間……-___-

幾經千辛萬苦,終於到達入境事務處。今次冇錯喇,le間辦事處真係有得做passport架。
我懐滿懷興奮心情去到果陣,發現……

究竟發現d咩呢?
請看下回分解

台長: 尚未設定
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文