24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 17:03:00| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《西九龍一日遊》{第一回}

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日阿爸阿媽又搵著我黎搞喇……

事情需要由前日講起:話說當日阿伯打黎(註:「阿伯」係我阿爸鮋親戚),佢話佢個仔要結婚,於是想今日約出黎飲茶,順便掉個「紅色炸彈」俾我懐嘆纒。

對我黎講,個「紅色炸彈」殺傷力唔係好大唧,橫掂當日又唔係我做代表,理得佢。之不過最難頂係果班「元老級」聚首鮋事,皆因le d野硬係搵著我黎搞——話說佢懐約左九點鐘去飲茶。本來想借d以唔去,點知晨早七點幾已經俾我全家摷醒,想鲻都幾難。Ok,早起身都冇所謂,不過衰在我尋晚三點幾先鲻喎,咁早起身邊夠鲻架……
家姐安慰我:「唏,你食完野再返去鲻咪得囉。」
可惜我今日對行程冇話事權,之後仲有杰野我嘆……

飲完茶,我就要同兩老去造我鮋旅行證件(for之後果個泰國trip)。據媽咪唔多可靠鮋資料所得,佢「記得」荃灣海濱有間入境事務處。於是我懐需要去海濱花園……點鬼知去到先發現……原來海濱鮋入境事務處已經關門大吉喇,原址晨早已經變成「教育統籌局」-__-

果度執左笠,我仲諗住:「好野,可以返屋企lu~」
點知兩老仍然抱住不屈不撓鮋精神,誓要今日造到個passport。既然係咁,我唯有順佢懐意,同佢懐去另一間辦事處試纒。
最弊我懐都唔知另一間鰠邊,於是走去問海濱鮋「實Q」,得到答覆係:油麻地上海街、尖咀文化中心同沙田都有。

要去果d地方,首先要離開荒蕪鮋海濱花園,搭車出荃灣。我選擇搭地鐵(因為搭地鐵肯定唔會蕩失路先),於是帶兩老去荃灣地鐵站。

兩老決定去尖咀果間試試看。
十一點幾,我懐去到文化中心,不過搵極都搵唔到入境事務處,於是問reception,得到答覆係:「入境事務處鰠尖東果頭。」=口=
個「實Q」又話鰠le邊鮋?!……

既然我懐已經㎡左十幾蚊黎到尖咀,洗濕左個頭,無理由依家話走格。於是我懐又起程向尖東進發。
去到尖咀海滂,我懐順便睇纒果條「星光大道」。講真,唔係國內遊客都真係冇乜興趣睇……得咁少手印,仲要有一半明星都係幾廿年前鮋明星(e.g.張活游、白光、周旋、吳楚杋),佢懐都瓜哂,邊度黎手印?果格永遠都係空左鮋,冇手印就冇哂吸引力啦……
唯一覺得果度幾好鮋,係地方好乾淨囉,有d似黃金海岸。(不過分別係le個「黃金海岸」唔知花左幾多千萬裝修ja ma)

行左十幾分鐘到達位於尖東「尖沙咀中心」鮋「西九龍入境事務處」,究竟整唔整到本passport呢?
下回分解

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文