24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 22:04:52| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

what my job....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返左呢間winner toys manufactory ltd..做assistant merchandiser之後我人生的時間就愈來愈少....每日七點起身...九點到先返到屋企..天呀...我日日sleep得個七個hour到...真係吾係好夠...我明明訓開十二個hour 架麻...冇晒私人時間,冇時間去搵朋友打波,冇時間上網行街,冇時間倍女朋友...fuck...我吾係吾肯ot..但係阿頭咁既工作態度真係令我想死...每日返又返得late過我,日頭我就好得閒...一到四點幾五點就比野我做,我fuck你老母咩...如果個d野係個客arm arm send 過來就話jei...最仆街就係睇返email...小...yesterday 既...我fuck你老母,你人工就咁多...我最多得你一半...吾通要我返工時間仲長過你咩...個仆街講野又細聲...問返清楚又話我吾留心..我小你個西...隔離部printer 仲大聲個你呀仆街我聽西咩...除此之外我真係覺得留起到做...我遲早一日連做野既信心都冇埋...有個email address咁能耐...都只不過收過七封email ..仲要係it部d testing...叫我draft email..又吾係用我個d...又吾係用我郵箱..又吾係用我個名..我真係吾能知起到頂到幾耐....學既野到now都係咁...差吾多兩個月啦...佢叫我做咩我就做咩..好多時都吾知個客想點..大姐..吾該你用腦諗清楚先同我講啦...我吾係怕做錯比人鬧..我只係覺得吾第姐...比心機去做份野...check過la冇錯la..點知你個能樣就話之前比錯資料我,叫我做過...我till你咩...我要轉工~~

發洩完畢

台長: 尚未設定
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文