24h購物| | PChome| 登入
2004-06-18 20:10:52| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

sneaker story 18 - dunk low pro b (end)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

dunk low pro b us8.5 black/gum
購買於2002年3月左右
呢一對可以話係我中六七之後第一對nike鞋,因為個陣play skateboarding又點會買nike 鞋lei 當然買既係globe呀,circa 咁啦~所以個陣成兩三年都冇買過nike出既鞋,買呢一對真係好難忘,當時未冇dunk sb,成街既人都係air force,可能受skateboarding 影響啦~直到現在,一看到黑色生膠底既鞋我都會留意一下,當時起milk見到佢,要成1799...我諗一對鞋咁貴點買呀~起一次巧合之下,我搵到個usa既web site有得賣,計埋shipping 都係700到,可惜我冇信用咭,當年上網買野對我來說真係好陌生,自己從未試過,好在kai虎幫我買,我個陣真係驚,驚冇人寄貨,但係當然吾會啦~仲記得個web係www.network17.com,佢地寄比個陣連埋一本雜誌同佢地公司既貼紙,不過兩個星期shipping,對鞋到now都好似著左兩年幾啦~直到而家我都有著,雖然我買左咁多鞋,但係我最鐘意個對同最好著既我仍覺得係佢~
我的家有三十多對鞋,因為有d冇相(我冇相機)亦吾係d咩熱賣鞋款,所以sneaker story 寫到呢到啦,有機會既話寫埋佢地啦~

台長: 尚未設定
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文