24h購物| | PChome| 登入
2005-05-21 19:47:08| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感慨......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實呢一個新聞台都已經好耐無人睇, 而我自己都好耐無寫野入去.... 原因就係因為我早已經開左個新既diary... 就係咁, 朋友們都以為我已經唔再用呢一個新聞台....! 不過, 有無人睇對我來說唔係一個咁重要既問題jei... 所以我都唔介意~
今日突然之間好感慨而且都唔係太開心, 原因除左係我今日心情因為公事唔係太好之外....仲係因為我將近呢十幾次所寫既文章, 有d就只係得一張photo.... 有d就係打左一大段文字... 不過... even係文章又好... photo又好... 對我來說... 所有所有都好有意思... 係唔同既意思... 發現左... 原來呢一個新聞台都陪伴住我渡過左好多事...
回想起我由2004年3月開始直到而家... 都不斷發生左好多唔好而且唔開心既事... 無論事業, 感情, 朋友, 金錢... 一切一切.... 我都已經經歷過... 身上多左好多唔同既傷痕... 而家既我可以話係傷痕累累... 到底係好事定係壞事? 我覺得係一件好事... even而家一路打呢一段文字既時候真係好想喊... 但係起碼... 所有既事... 都寧我成長左... 做人署事都成熟左好多....
不過.... 係呢個時候... 其實我仲係好掛住一個人... 一個我想見都無得再見既人... 點解有既時候唔識得珍惜...? 點解要而家先知道當初佢所做既一切都係好都係想為大家好? 點解我要佢唔係度先知道原來我一路應成左Mr.Choi話help band design一個章... 但係最後... 原來都係佢help我完成左?! 點解.... 其實係唔係真係注定佢要走? 點解佢一路都無送過禮物俾我... 但係... 竟然係佢走之前既一個christmas party度... 又無啦啦送左個lego俾我....?? 點解會咁.... 到底點解.....??? 好掛住你呀... Victor....

台長: 艾菲
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文