24h購物| | PChome| 登入
2004-03-29 00:04:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

慢熱的人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近來同班同學感情好似close 佐,
尤其同gigi and dora 更甚..
回想....
其實我係一個幾慢熱的人..開頭相處, 會覺得我冇咪野, 有點客氣
但相處落, 我講的野會愈來愈多, 而且會間歇性 或偶然crazy 下
呢個慢熱...令到機會減少,
但由於呢個慢熱, 令我知道那些朋友同我close d,
係我身邊..每一位朋友知道我的thing 係唔同的, 但佢地冇一位暫時可以知道我全部的野, 佢地每人只係知道我某一部份的野
如果話知得最多野的人, 當然係我自己, 其次, 可以話係我的妹, 但其實佢都有d 野唔知, 我亦沒有打算講俾人知.
net friend will know more thing about my thinking,
friend will know more thing about my real life,
I will know more thing about myself, but..
sometimes, I also dont know what my things,
As, 我已進入了迷惘!~.~
一舊雲...哈哈

台長: panpan
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文