24h購物| | PChome| 登入
2021-03-15 12:43:22| 人氣44| 回應0 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

激光脫毛邊間好?「毛毛星人」幫你比較最受歡迎嘅3間脫毛療程!

 

Hello大家好!我係「毛毛星人」呀,相信標題都吸引咗好多姊妹入嚟,想睇下做激光脫毛邊間好?睇我個名就知我出名多毛毛,手毛、腳毛、加拿大毛……總之身體所有有毛嘅位置我都好多毛,經過咁多年嚟嘅努力,我先可以完成一半嘅「脫毛之路」。一路以嚟有好多姊妹問我做脫毛邊間好,雖然我做脫毛療程經驗唔多,都係做過3間,不過都係市面上最大型嘅脫毛美容中心,所以我就決定「傾囊相授」,將我試過嘅脫毛體驗分享俾大家!

 

 

 

首先,我最想講嘅係D字頭脫毛中心,幾乎上網問親脫毛邊間好,都一定有人提到佢地!當初我都去咗D記脫小腿毛,記得當時我去到,係覺得幾靚,不過未正式開始做脫毛,啲職員就係咁問我買唔買Plan!其實我上得去都預咗課金,但我都未試真個服務就要我俾錢,條氣就唔係好順囉……

 

 

 

問心個句呀,如果有人問我脫毛邊間好,我就唔會推薦D記啦,一嚟貴,我脫小腿毛嘅價錢要5位數,都唔係一筆少嘅數目,二嚟當我夠期要book下一次脫毛療程,永遠都book唔到想做嘅時間,因為佢地太多客,而且上到去時,治療師都係好快5分鐘內就幫妳脫完,真係換衫嘅時間仲耐過脫毛!

 

 

 

第二間都係好出名嘅E記,佢地呢幾年好多人推薦架,問親脫毛邊間好都一定有女仔提起佢地。之前我就係E記揀咗脫前臂,其實E記服務好過D記嘅,唔算太hard sell。不過唔知係咪我問題,我覺得佢地脫毛嘅效果就麻麻地,就算做咗5、6次,我嘅前臂都仲係有啲毛毛生出嚟,而且仔細睇就會睇到有「漏毛」嘅問題,有時我都要自己搵剃刀剃一剃,所以你問我脫毛邊間好,推唔推薦E記,我就話未必啦……有其他更好嘅選擇。

 

 

 

最後一間我做過脫毛嘅就係Clear Hair,個時我問啲FRD脫毛邊間好,有個FRD就推介Clear Hair,話有個TTP脫毛好抵!叫我去試吓,話俾大家知,我做咗Clear Hair TTP脫毛之後幾乎返唔到轉頭!Clear Hair $333就有6次脫毛療程,啱曬我用嚟脫手指、上唇、手背呢啲細位!而且Clear Hair治療師嘅服務好好,每次做treatment個陣都會好細心問我痛唔痛,又會教我打完激光之後,可以點樣護理好啲皮膚,服務態度真心唔錯架!

 

 

 

值得一提,就係Clear Hair嘅TTP脫毛療程係完全無痛,我已經係Clear Hair到做咗過手指、手背、上唇,而家仲做緊腋下,真係每次打激光個陣都唔痛!我見到好多女仔問我脫毛邊間好個陣,都會問埋痛唔痛,如果你係怕痛嘅話,我就建議你揀Clear Hair!

 

 

 

之後有好多FRD問我脫毛邊間好個陣,我都會毫不猶豫咁同佢地推薦Clear Hair TTP脫毛,由我第一次去Clear Hair做TTP脫毛開始,我就覺得Clear Hair真係我試過最好嘅脫毛中心,唔會話做完一次買咗療程之後就永遠都book唔到下一次,每次上到去做脫毛treatment都覺得好舒服,係有quality嘅Me Time!

 

 

 

最重要嘅係,我係Clear Hair做脫毛嘅所有位都脫得好徹底,完全冇漏毛嘅問題,我諗係因為Clear Hair用咗夠大嘅激光頭,所以幾大幾細嘅位都可以打得好徹底!


拿,睇到呢到,你再問多我一次,脫毛邊間好?我諗畫公仔唔洗畫出腸啦!我一定會揀Clear Hair嘅TTP脫毛!我已經唔打算轉會架啦,諗住係Clear Hair用TTP脫毛做曬全身脫毛,各位姊妹都唔好蝕底呀!而家Clear Hair嘅TTP脫毛療程仲可以免費體驗,試過就知Clear Hair TTP脫毛有幾好!


登記Link係呢到👉免費體驗Clear Hair TTP 脫毛療程

台長: pampam928
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文