24h購物| | PChome| 登入
2004-05-07 13:06:00| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

LS人的約會~二

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日同LS人食飯
好開心~~~~~~~~~~

winko, helen
18歲生日快樂!!!!!

winko,你記得戴果隻手環~~~~~~~~
我會check下你平時出街有無戴!
記住戴果陣同你d朋友講話係我買架wor!!keke!

我覺得真係幾襯你!keke!
快d讚我叻啦!^^

間野真係好好食…
下次快d約下去第二到食!
我地LS要組一隊食野團!試哂香港美食!^^

Queenie(學winko話齋,唔好叫Ms.lee,哈哈),係咪真係整朱古力米通?我要食!~~~~下次去唱K食飯~~去Queenie家一齊用焗爐整cakes!!
WA~~咁多選擇!!開心死!!!>_<

番到家仲要做野,12點開始做,涼都未沖,做到點幾,終於走去沖涼,
初時諗住第二朝先沖,都係唔得,唔沖涼好辛苦,雖然之前沖左,又沖多次~
好醒晨,跟住又做,做到個list得番elsa,然後elsa都走埋,跟住我3點就訓
6點中我起左身架!跟住又訓番,然後就.............+_______+
算啦!
====================================

LS人
我尋晚講真架
我覺得升到上來F.6其中一樣最開心最幸福既事就係識到你地
你地個個都好好人,又超級熱情如火(笑)
下下見到人就又錫又攬又句句「好中意你」「好掛住你」
哈哈哈
影響埋我tim!
覺唔覺得我好有「火」呢e家?ekkee
你地個個都係好好既人
無左你地,我個F.6都無咁難忘架!
好中意你地!
尋晚我講完果句shy到爆,不過真係好想你地知道我點諗@^^@

anyway,期待下次同你地既約會!

希望我快d有我既「BB豬」
同埋我快d做人地既「豬BB」
^_________^

台長: sally
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文