24h購物| | PChome| 登入
2003-12-26 00:31:00| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Faye concert!!~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心好開心呀~~~~~~~~
王菲果然係王菲!
唱現場好正呀~~~~~~
完全唔覺得過左兩個幾中!好開心呀聽得!
我仲勁大嗌!勁拍打個吹氣棒棒!無停過!
我果區d人都好冷靜,顯得我同gladys好似顛雞咁~~~~無所謂!heee

初時我地都勁緊張,驚住佢行過來我會暈低…哈哈…
佢真係好好呀~~~~我仲記得係唱如風果陣佢走過來同我地握左第一次手!
好靚呀~~~~~近睇真係~~~~~~~~

跟住之後佢唱人間果陣又握多左次~~~~~~暈啦就來!~~~~~~><

人間果陣有爆破,有d金紙爆左出來,我仲執左tim~~~

佢唱冷戰果陣,我聽到呆左,fayefaye好勁呀~~~~~完美!
唱完冷戰後,全場都勁拍打果個吹氣棒棒,勁熱烈,超好氣氛!(基本上全場都超好氣氛,個個都勁嗌「王菲~~~~」咁樣),熱烈到王菲仲問「做乜野呀?」,不過見佢成場都好enjoy好開心,成日都笑笑口,唱歌果陣又超多動作…好開心!><........

wa~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

想睇多次!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長: sally

您可能對以下文章有興趣

人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文