24h購物| | PChome| 登入
2007-06-15 22:04:09| 人氣35| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

*{A棟203]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(1年前的文章}

終于畢業la
呢幾日唸起好多好多宿舍嘅也
A203所發生嘅喜怒哀樂。。。

還記得剛搬入宿舍
我地大家都係兩極分化
而我地叁一班可以話係一個龍蛇渾集嘅一個班
睇一睇學生名單
大家都好愕然..點解D人編埋係同一個班咖...?!!~
正因爲紺
我地班係全校綜合評價中
係排倒數“第一“嘅
而大部分的分
都係我地203宿舍大廳度連累嘎>_<

本來我地呢個大家庭一共有7個人住
But because電飯煲扣分太多
被逼退宿
d老師實在係太衰la..

後來剩下6個人lu..
一入門左邊有4漲床
我訓右邊嘅上面5號床
紫均訓我隔離,對面床係peg&碧瑤
右下面係傑ling&秀婷

一開始我同呢閒宿舍d人都話不投機
感覺都不是十分和好嘅
后黎
誤打誤撞甘
我就開始同peg好啦
漸漸地
In school
我同peg係最best嘎拉
無論事無大少
蕖都係最Support我嘅
但渠嘅思想當然比我更穩重喇
我係一個超級衝動嘅主義者
而渠凡事都會去考慮後果
所以多得有她係我身邊提點我
Every day
我們倆到哪都是一起行動嘎
haha~
有一次
我地玩惡作劇
半夜我地幾個都訓五著
於是我霖左樣新遊戲
哈哈
扮夢游去嚇ling
我地就派左peg去行動
點知蕖幾次都忍不住紺笑wor.
之後我就比左個枕頭peg擋住個嘴&遮住塊面la
我同傑玲推左peg入去ling的房間
我同潔玲係房門度觀戲
笑死...
peg孟係度扯渠只腳趾~
仲扮到飲醉酒紺爬上ling漲床度..後來仲拿買衣叉要人陪渠訓
當時我同潔玲已經笑到趴地拉
後來peg忍不住笑
毫無損傷紺行繙出黎
果晚大家都笑到訓吾著..

仲有
有一次我同均打水仗拉
peg好不容易紺般完桶水準備洗白白la..
忽然我只拖鞋ben的一聲
好清脆的聲音一向,拖鞋掉左落水
當時peg的神情好無内
哈..般得好辛苦嘅水.就甘比我為滅了

仲有
因爲我地成日都扣分
係宿舍扣一份
就等於少一塊肉甘阿
而我地條氣都好吾順

我地6個
一齊入會議室
一齊寫檢討
一齊操兵繙學校
一齊俾班主任閙
一齊整古舍監
一齊出去吃飯,繙到黎比老師閙
仲有好多好多亞。。
半夜我地都會不約而同甘起身
進行秘密行動呀。。哈哈
我地一齊鎖門吾比老師如來檢查
一齊起義..一齊將d肥皂水倒在門口正古王夷渠地
一齊洗廁所
哈哈
我們最經典嘅就係
一齊去o 屎..

一齊半夜起身洗杉
一齊玩水,吃宵夜
有時我同peg就偷d老師嘅單車係宿舍周圍客串..
仲唱埋我地慨手本名曲
有一晚
忽然停電
於是我地一齊扮色魔
because we’re是變態的
經常都玩偷襲

每當邊個偷走
我地都會好團結甘維持好當晚嘅紀律
講起偷走呢..我都算威風咯
哈哈...想當年..
都是不說了,免得嚇親大家拉
。^>^

我地呢班無敵少女鎮係威風八面咯
成日半夜三更都爬過204宿舍
一不小心就會插親個xxx
開心嘅事實在太多拉

係學校
sometime
我都會吃到親手正嘅愛心早餐吃
呢d都係業業嘅功勞喇


每隔一節課我都會收到一封信
到畢業走果日
我一共收了120多封的信件

可惜
我們相處的日子就是如此的短暫


畢業果晚
老師係宿舍幫我地搞左個畢業party
我地203大廳嘅人..一直霸住個咪wor。。哈
唱到口水都干啊

晚上
大家狂歡之後
都沉默了
呢個時候
我地係地下度點左好多蠟燭
好靚..好光...好閃
場面的感覺
個個都好依依不捨
我地統統都落淚了
眼淚一滴一滴往下流
一句也都講5出
果晚係203最安靜的一晚啦

哎...
再見啦
203...









台長: Ja Ja
人氣(35) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

_Miss.Peg
傻k
很掛唸妳
真的


有時想起以前的事
真的有點眼淚流的感覺

但是畢竟都過去
對着妳
我真的不會吝嗇去和妳相處

現在分開左
很多事
我不知道
但我知道妳經常都弔兒郎當的
不要齣去耍太多
妳齣去耍的時候
有沒有想過關心妳的人
我不喜歡妳經常齣
燈紅酒綠的世界
不適閤妳
無論點
我都會支持妳
妳要識得唸啊

知道嗎?

MissYOU
2007-06-16 21:43:17
Daniel~bb
喲..我們的k原來都甘感性gr wor..

我也很想回到從前
很想再和你過以往的生活
很想和你去吃粥
半夜盞醒有你陪我玩,直至天亮

真的
很愛你..
2007-06-17 01:37:56
LoVe....SOKkkk
其实我都好想好比心机去读书
BECAUSE DADDY对我嘅期望都几大噶

SOMETIME觉得自己真系好没用
屋K人对我甘好
比最好嘅野我
而我
哎...

现在生活过得很颓废耶..
2007-06-20 18:01:58
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文