24h購物| | PChome| 登入
2005-07-17 01:44:08| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好難得好忙ge一日...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝成朝唔洗上堂,係度搭橋,其實都係肥鋒一個人做Ge.. 我太懶la.. 淨係係度行黎行去,聽下歌仔咁.. 我真賤!!
然後下就同桔仔去睇醫生.. 仲諗住探華miss 添..點知最後發現wa miss出左院.
就返屋企.然後雞勇又拉我出大陸.睇貓.. 我x@O%^&%!!! 一返到澳門已經7點,我就諗住叫烏龜一齊去南灣湖睇歌星..佢又話去聽人唱歌,點知佢又聽到一舊舊咁. 到最後經我聰明ge腦袋諗完之後.知道求琪比賽,就走左過去一齊睇比賽la.一睇咁就由七點半睇到十一點la..最後仲一個豬肉獎都冇添..
之後同求琪,bigkei去左高m搵lily著數.等a等a等a,佢地行得超慢.最後LIly仲收埋工..冇著數搵,仲浪費左5蚊雞買新地添..之後又諗住去玩PHOTOHUNTER,點知又收左工..於是咁就車左求琪返屋企la.我又返屋企..咁就過左一日la..都幾忙..
聽日又要比賽,,媽的!

台長: 〝On|
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文