24h購物| | PChome| 登入
2021-06-11 10:58:02| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【去黑眼圈神器】真心分享私藏亮眼秘笈,New Beauty R6去眼袋好唔好?

哈囉!大家好呀!唔知大家係唔係都被個標題吸引咗入嚟呢?放心啦!我唔係標題黨嚟嘅,今次我會同大家分享一吓我最鐘意做嘅亮眼療程:New Beauty R6去眼袋療程。我知道實有朋友仔想問我,New Beauty R6去眼袋好唔好架?關於呢一個問題,我已經被人問過無數次,不過當然我開得post,都係有好野先同大家分享,而至於New Beauty R6去眼袋療程有幾好?我就梗係唔會咁快開估啦!

 

唔知咁樣係咪會吸引咗你繼續睇落去,睇吓New Beauty R6去眼袋療程好唔好呢?不如一開始先講吓我點解會試做New Beauty R6去眼袋療程啦!我諗每個女仔對黑眼圈絕對係避之則吉,但係無論幾早瞓、敷幾多eye mask,黑眼圈都總會係到賴死唔走。化妝個陣就話可以冚多一兩層遮瑕膏遮住姐,但一落咗妝,對黑眼圈就真係嚇死人!簡直就好似十日十夜冇瞓覺咁,行出街差啲被人以為喪屍來襲。為咗可以唔化妝都見得吓人,我上網搵咗好耐,睇吓有咩方法可以整走黑眼圈。

(我個黑眼圈好似依個咁誇)(我個黑眼圈好似依個咁誇)

網上搵到去黑眼圈嘅方法有好多,但我試過十幾種方法之後都好似冇太明顯嘅效果。有一日,我上去某論壇,見到有人開post問「New Beauty R6去眼袋療程好唔好?」,見到都有幾多姊妹推薦New Beauty R6去眼袋療程,而且有姊妹仲話有免費體驗優惠,咁我見到唔洗錢又有得做treatment,就梗係乍乍臨去登記啦!

登記完,我再上網了解多啲睇吓New Beauty R6去眼袋療程好唔好,發現有一部分姊妹話New Beauty服務麻麻地,仲有啲hard sell添!我就最驚人hard sell架啦,大佬我窮到燶架,好怕會定力唔夠,咁就俾人碌走咗十幾萬。不過又有啲姊妹話New Beauty R6去眼袋效果唔錯,仲一直有keep住做添,所以係我去New Beauty試做之前,我都心大心細,唔知New Beauty係咪黑店嚟。


結果去New Beauty個日,完全打消曬我對New Beauty R6去眼袋療程好唔好嘅懷疑!無論係New Beauty嘅服務態度,定係做treatment個陣嘅體驗,我都十分之滿意!先講我一去到,New Beauty嘅職員就好好笑容咁幫我登記,之後等咗15分鐘左右,就有一個職員帶我入房做一個皮膚分析。本身我都冇預過會有呢個服務,加上個位職員都講得好詳細,連點解會有黑眼圈、做完R6之後可以點令黑眼圈消得更快、我嘅黑眼圈係咩類型等等,佢都講得好detail。雖然我唔係全部都明曬,但就俾我一種New Beauty好專業嘅感覺。

(療程示意圖)(療程示意圖)

之後正式做療程個陣,我有問個治療師:多唔多人問你地New Beauty R6去眼袋療程好唔好?佢答我:都有幾多人問架,不過大部分客人做完R6去眼袋療程之後,都再冇呢個疑問啦!係New Beauty治療師幫我做機個陣,我feel到部機會有少少熱熱地,不停係對眼到碌吓碌吓,就好似做緊眼部按摩咁樣,都真係幾舒服架!做完New Beauty R6去眼袋療程之後,我照一照鏡,覺得對眼firm咗好多,而且黑眼圈都淡咗少少。呢個時候,New Beauty嘅治療師話我知,俾多幾日時間等新陳代謝排走咗眼底嘅黑色素,咁黑眼圈就會越嚟越淡架啦!

療程後

之後幾日我每日都好似好自戀咁,不停照鏡睇吓對黑眼圈有冇淡到,心諗:New Beauty R6去眼袋療程好唔好就睇呢舖架啦!果然,過咗3、4日,我就覺得黑眼圈越嚟越淡,每日搽嘅遮瑕膏都越嚟越少,直到做完New Beauty R6去眼袋療程之後大約2個星期,我發覺就算唔搽遮瑕膏,對黑眼圈都唔會好明顯!見到呢個效果,我就知道New Beauty R6去眼袋效果確實係掂呀!

講真個句,好多問我New Beauty R6去眼袋療程好唔好嘅朋友,聽完我嘅真心分享,都去咗做一次New Beauty R6去眼袋療程,而且個個做完返嚟都係有讚無彈,話New Beauty唔止效果好,仲一啲都唔hard sell,成個試做R6去眼袋療程嘅經過都好舒服,完全唔洗擔心會被人呃!

冇錯呀!各位姊妹去做facial,都係想舒舒服服咁扮靚姐,如果做得唔舒服又冇效果,就真係徙錢又徙時間啦!係呢到醒多一樣優惠俾咁多位姊妹啦,想試吓New Beauty R6去眼袋療程好唔好嘅話,而家New Beauty做緊免費體驗優惠,只要姊妹們網上登記咗,就可以唔洗錢試做一次New Beauty R6去眼袋療程,仲要係full set呀!真係前所未有咁抵架,大家快啲去試吓啦!

禁入黎登記免費體驗 R6去眼袋療程

台長: oli1_149via
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文