24h購物| | PChome| 登入
2005-02-11 16:17:51| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

年三十

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

等我諗下年三十做過d先.....um.....a我記得la.....
我個日約左a咪係銅鑼灣等..諗住一齊去睇魔間行者....我遲到都重早過佢到lo....我等左佢成半個鐘佢先出現......之後重要話我知佢無帶夠錢出街wow....激鬼死我.....之後我地就行左陣銅鑼灣lo......之後就落謝基個到la....我地坐左陣就同一齊去銅鑼灣....唉又落....佢話要買帽a ma......去左citysuper到買都ok襯佢ge....買完之後因為我地話換過件外套會好d所以我地就又同佢返落灣仔...唉又返灣仔la......係中途因為a咪話要返去同親戚食飯.....所以佢走先....之後我地就繼續去灣仔lo......換完之後佢話要去維園wow...."o my god"又去銅鑼灣......之後我就話不如今晚先去行la....之後佢話好..."gd a!"之後表表&番薯就過黎搵我地la....上基home到玩左陣....之後我地就同恩姐去左188到行...7點幾個時我就同恩姐返home先....諗住食完dinner先出....
返到去8點幾....重未有飯食......唉我幾驚食緊la大家.....之後9點我自己先有得食咁我就食先因為要出去a ma~之後我就執返正個外表先出去....因為我上午好求其咁就出左街lo.....之後我都成十一點先出到去.....搵基,,鈺,,表表,,之後佢地又話唔去銅鑼灣lo wow....唉是鬼但la.....佢地話出灣仔海旁到玩wow....
之後就玩到兩點幾...特然又話去行花市...o..咁咪行lo...好在今次唔使自己行過去,,,我地搭丁丁過去.....""記住a丁丁係過唔到尖沙嘴ga..""行到過去就約恩姐係邊到邊到等la....好鬼多人a><.....好迫a.......行a行....終於搵到我表哥個個鋪la.....比佢叫左我幫佢買花車...唔緊la$10姐.....個時已經三點幾四點lo....大家要記住...個時表表係未走ga....之後因為太迫a基話唔行lo wow....
我地就搭丁丁落返灣仔la....唉a...今日去黎去去都係個兩個地方= ="之後佢地話上基home wow....個時四點半la...我都有d眼訓lo....所以我問上去有咩做先??
佢地話無ga....我就話咁我閃人la....之後都各有各走lo....基就送表表返home...我就搭N2A返home.....去到西灣河恩姐打黎問我係邊...我話西灣河lo.....因為之前係花市到各自分開左行所以佢搭地鐵我就搭巴士......佢打比我個時佢都係係西灣河....所以我咪落車同佢一齊行返上興東la.....之後返到home就5點幾lo.....想訓但就訓極都訓唔著.....6點半先訓到....但八點又醒左...之再訓過直到十一點先醒lo......

台長: OokitoO
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文