24h購物| | PChome| 登入
2005-02-08 00:48:58| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

購物&打牌的一天.............

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呼...........琴夜終於有覺好訓...........
今日一點幾落左去灣仔.......一落到去就同基&表表去百街買野.......
買左好多野食......好搞笑lo......佢地兩個爭比錢......之後都係表表贏左...
之後我地三個就上左去基屋企......打牌......贏左一次......之後無幾耐鈺都黎左....一齊幫a基個妹執野.....執完之後就再打牌.....又贏多兩次.....
再過多一陣丸頭都黎左....我地輪住打......打到六點幾我..丸頭..鈺..一齊走..
之後a鈺就走la........我就同丸頭去左銅鑼灣睇衫......
好多人a.....勁迫...><...之後我地行左好耐...行到去地帶...係個到睇有兩件衫幾靚....又做緊減價wow.....所以我就買左佢....之後我地行多一陣就落返灣仔到食野....之後同佢係灣公到坐左陣就走lo.....返到黎又十一點la......之後沖涼..打日記就差唔多去訓lo........咁又一日la.....諗翻琴日自己講d野...都覺得有d過分.....唉....係到講聲sor....下次我唔會咁ga la.....
謝基等我下次等我幫你沾下la~我相信我個個準d....he....

台長: OokitoO
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文