24h購物| | PChome| 登入
2021-01-13 18:24:45| 人氣420| 回應0 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

美容小先鋒實測New Beauty 去眼袋work唔work!網上負評堅定流?

成日聽人講New Beauty係黑店,見到網上D洗版式廣告個時,都真係有D反感!但前排有個識咗N年嘅好姊妹居然K.O咗個萬年眼袋,對眼好似讓閃咁又大又靚,真係嚇死我!佢神神秘秘同我講去咗做美容,我問邊間做,佢居然答:「咪成日比人話黑店嘅New Beauty囉,$1888做10次,超work,話New Beauty係黑店一定係網上打手抹黑啦,又平又有效!」

 

聽到佢咁講我都心郁郁,但New Beauty 黑店論太出名,身為貪靚美容小先鋒嘅我,都係聽New Beauty聽得多,但一直唔夠膽去做 treatment。大佬,網上打親「New Beauty」,出嚟結果都係「New Beauty 黑店」、「New Beauty 黑店論」,真係好驚架嘛!但見到個姊妹做得咁好,我又唔甘心~諗到就快12月Christmas,要同班姊妹開party,如果得我個眼袋、黑眼圈鬼咁大,真係P幾多圖都搞唔掂…

 

 諗下諗下,我決定上網係討論區開post問下「New Beauty係唔係 黑店」、「New Beauty好唔好」、「New Beauty評價」,而今次居然有幾個人話呢間「做眼」好掂,特別係R6 包去眼袋療程!有幾個好評已經令我信心大好多!由於我太怕死,之後又去問咗另一個做美容業嘅親戚意見,佢話New Beauty係唔係黑店佢就唔知,但單睇New Beauty去眼袋部機,就係靚機,效果應該差極有限!

 

喂聽到幾個人都咁講,加埋我個姊妹對靚眼做實例,我個下都唔理N耐之前網上有人話New Beauty係黑店,即刻網上登記R6 包去眼袋療程嘅免費體驗!New Beauty係咪黑店?一於等我貪靚美容小先鋒try try佢!

 

我係呢條Link > 免費體驗R6去眼袋療程 登記預約咗係旺角分店做療程,體驗當日,我準時上到去,入面所有staff都好有禮貌、好快手,由我登記到坐低到到美容顧問,都係15分鐘!真係完全無hea我!

 

顧問知我好驚New Beauty係黑店,擔心New Beauty唔好,就算我問題多多佢都無反感,隔住口罩都感覺到佢好nice,抵讚呀!

 

之後佢同我做眼皮膚分析,話我係眼部血液循環差,搞到黑眼圈、眼袋好大,但唔洗驚,R6 包去眼袋療程係可以幫到我改善。顧問解釋療程係用三種RF射頻能量,幫助溶解眼袋多餘脂肪,同時做到促進血液循環,刺激膠原蛋白生長,從而解決眼袋問題!

 

顧問講得好詳細,聽完我都信心大好多,唔會覺得New Beauty 係黑店!之後佢帶我入房,開始做treatment啦!成個過程都好舒服,美容師每做一個步驟都會同我解釋得好清楚,等我好安心!隨著「嘟!嘟!嘟」 嘅聲音,feel到部機喺我對眼唔同部位移動,暖暖地但完全唔會痛,做做下我仲差少少想訓著咁!

 

你問我「New Beauty係咪黑店」、「New Beauty好唔好」,我而家做咗4次,黑眼圈淡返

不過因為我原本對眼太得人驚,我估都要做多幾次先可以解決到個萬年眼袋!但真心去完New Beauty,唔會覺得New Beauty係黑店,員工夠nice,而且服務又同到,你地都快啲試下。> 登記免費體驗R6去眼袋療程

 

台長: noranara
人氣(420) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文