24h購物| | PChome| 登入
2002-05-21 00:31:40| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛上~~~那感覺

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六去了瑪麗醫院一趟。

給我抽血的姑娘很親切。除左問我近來的情況,仲同我傾左一陣偈。
之後就去照X光。

放射部點去?只要去到一樓,跟住地下既紫色線行,就去到架啦。

去到一樓,我便跟住條紫色膠紙行。一路行,我就愈來愈enjoy呢種係瑪麗搵路既感覺。瑪麗好大,好pro(專業),設備好好,一切都好有系統。可能因為近排都算去得多,而家對佢有d親切感。係果度心情都好舒服。

除左偶然會討厭煩之外,我都幾慶幸..............整親腳........呢個經歷。唔但止識左好多醫學名詞,仲體驗到,見識到很多。甚麼磁力共振,bone scan,放射性藥物注射,都可以係瑪麗見到,有d仲試埋team。
(哈哈~好得意架~係用來打放射性針果間room,安裝了一個幅射探測器,要黎測住room內既幅射會否到達危險水平。一個arm arm打完針既病人如果行近佢既話, 個探測器警報就會響架啦~真化學!)

我諗..........最令我有好深感受既係............見到另一個層面既人生。係醫院見到既野好唔同........跟外邊既世界不一樣........因為係果度,用來量度痛楚,量度咩野係嚴重,咩係輕微的病,量度藥物既劑量同副作用...........的尺.......跟本就唔同.........

有一次,聽見一位姊妹生病了.........住係瑪麗。.........我同阿媽襯住一次咁arm又去瑪麗既時候就探望她..........雖然我地互不相識,她都很開朗同友善。

現在..................她已回天家了。...................

雖說........有時候真係痛........或擔心,恐懼........但仍然好感恩.......因為衪讓我看見,經歷。

PS: arm arm收到封email:
各位弟兄姊妹:
蔡太剛致電辦公室,她今早已打了第六針化療針,情況比以往好,沒有全身痛,醫生也覺得她情況穩定,准許她早些出院回家休息。她說一定是弟兄姊妹禱告的力量,要向大家致謝。請大家繼續記念她。
婉兒







台長: 于善
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文