24h購物| | PChome| 登入
2004-03-25 22:26:00| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

:::STRESS::::

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好快就畢業la...眼見個個同學都係到為左升大ge問題而日日都係到煩緊
而自己因為報讀外國所以相比起來就好似無人地咁多野搞咁......
但係其實眼見而家咁ge情況,搞到自己有d心急同埋有d驚驚地自己ge前途問題.

雖然我己經定好左讀邊間而且學校都肯收我,但係我卻有d隠憂.
因為我而家未搞visa所以都吾敢肯定,二來我IELTS個分得5.5所以要係個邊讀d course收下先可以讀diploma......但係咁樣一dum就會拖我好多時間所以我吾想..
but我可以點le??一切都唯有順其自然la...我亦都只好全力以赴la.

支持我la...plz............(我要努力向上...haha)

台長: Teen-ager
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文